افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

Bears، Packers برای رکورد قابل توجه NFL در تمام زمان ها بازی می کنند

  • کد خبر : 1433
Bears، Packers برای رکورد قابل توجه NFL در تمام زمان ها بازی می کنند

این دو رقیب به دنبال تساوی در کتاب رکوردهای لیگ هستند. رابسته بندی هاوخرس هاامیدهای پلی آف همچنان به سرعت از بین می‌روند، اما این دو فرنچایز همیشه در رقابت تاریخی NFC North خود در خط مقدم هستند. مطمئناً این یکشنبه همینطور خواهد بود، حتی اگر هر دو تیم زیر 0.500 باشند. شیکاگو به عنوان […]



این دو رقیب به دنبال تساوی در کتاب رکوردهای لیگ هستند.

رابسته بندی هاوخرس هاامیدهای پلی آف همچنان به سرعت از بین می‌روند، اما این دو فرنچایز همیشه در رقابت تاریخی NFC North خود در خط مقدم هستند. مطمئناً این یکشنبه همینطور خواهد بود، حتی اگر هر دو تیم زیر 0.500 باشند.

شیکاگو به عنوان رهبر NFL در تمام دوران برنده شدن در حق رای دادن وارد سال شد، اما توسط Green Bay گرفتار شده است. هر دو تیم اکنون 786 برد در تمام دوران کسب کرده اند و روز یکشنبه برای رکورد لیگ به مصاف هم خواهند رفت. بدون تساوی نادر، یک نفر به عنوان رهبر تاریخ در بردهای یک امتیاز NFL با امتیاز 787 ظاهر می شود.

خرس ها (3–9) در 5 بازی پیاپی شکست خورده اند که به اواخر اکتبر بازمی گردد و ممکن است جاستین فیلدز را که باخت هفته 12 مقابل جت ها را به دلیل آسیب دیدگی شانه از دست داد، بدون کوارتربک باشند.

Packers (4-8) برای خود سؤالاتی دارند. آرون راجرز که از قبل با آسیب دیدگی انگشت شست دست و پنجه نرم می کرد، در باخت یکشنبه شب مقابل ایگلز، دنده های خود را مصدوم کرد و در اواخر بازی از زمین خارج شد. او قصد دارد برای رویارویی با خرس‌ها بازگردد، اما مصدومیت‌ها و عملکرد ضعیف پکرز در فصل، سؤالاتی را در مورد اینکه آیا تیم باید به جردن لاو روی آورد تا بعد از اینکه او در فیلادلفیا تیزبین به نظر می‌رسید، برای بازی کردن به بازی روی آورد یا خیر، ایجاد کرده است.

برندت: وضعیت عشق آرون راجرز-جردن هنوز شبیه دژاوو است

گرین بی که در اوایل این فصل شیکاگو را با نتیجه 27–10 در لامبو فیلد شکست داد، در این بازی 4.5 امتیازی محبوب است. کتاب ورزشی SI. شروع در شیکاگو در ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی یکشنبه است.

  • NFL بیشتر:دستور بازداشت برای آنتونیو براون ستاره سابق NFL صادر شد 
  • قیمت بلیط پس از فصل برای فرماندهان به صعود ادامه می دهد
  • جلد روزانه:خطرات قرار گرفتن کلیولند در برابر بازماندگان خشونت جنسی
  • برای پوشش بیشتر Chicago Bears، بهخرس خلاصه. 



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.