افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

شناسایی عملیات بانکی مشکوک و پرداخت الکترونیکی

  • کد خبر : 143272
شناسایی عملیات بانکی مشکوک و پرداخت الکترونیکی

به گزارش بازار، در نشست مشترک اعضای هیئت مدیره انجمن فین تک با مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت که روز یکشنبه در خانه کاشف برگزار شد، طرفین بر گسترش تعاملات و همکاری ها در زمینه های مختلف توافق کردند. زمینه ها، از جمله تشخیص و شناسایی عملیات مشکوک پولشویی و قمار و کلاهبرداری در […]

به گزارش بازار، در نشست مشترک اعضای هیئت مدیره انجمن فین تک با مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت که روز یکشنبه در خانه کاشف برگزار شد، طرفین بر گسترش تعاملات و همکاری ها در زمینه های مختلف توافق کردند. زمینه ها، از جمله تشخیص و شناسایی عملیات مشکوک پولشویی و قمار و کلاهبرداری در شبکه بانکی و پرداخت مورد تاکید قرار گرفت.

در این جلسه مدیرعامل شرکت کاشف با تشریح برنامه ها و ماموریت های این شرکت به اهمیت هم افزایی و گسترش ارتباط موثر با فعالان اکوسیستم اشاره کرد و اظهار داشت: در زمینه ارتقای امنیت شبکه پرداخت، کاشف قابلیت های بسیار خوبی دارد که قابل گسترش و بهبود است. سطح همکاری با جامعه فین تک باید به طور مؤثرتری به فعالان این بخش خدمت کند.

قرایی با اشاره به توانمندی های طرفین در زمینه آگاهی بخشی و تبیین مسائل امنیت بانکی و پرداخت الکترونیکی، آمادگی کاشف را برای ارائه توانمندی های فنی این مجموعه در اختیار انجمن فین تک با هدف کاهش ریسک های پرداخت اعلام کرد. امنیت شبکه و تاکید کرد: کاشف به عنوان بازوی امنیتی و حاکمیتی بانک مرکزی آمادگی دارد با انعقاد تفاهم نامه با انجمن فین تک، سطح جدیدی از همکاری فعالان تجاری و نهاد نظارتی را شکل دهد.

در این جلسه اعضای هیئت مدیره انجمن فین تک ضمن استقبال از رویکرد تعاملی کاشف، ضمن بیان دغدغه ها و چالش های مربوط به شرکت های این حوزه، بستر مناسبی را برای استفاده از توانمندی های کاشف در زمینه ارائه کردند. بر کشف و شناسایی عملیات و رویدادهای مشکوک تاکید شد.

لازم به ذکر است در این جلسه ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کاشف و انجمن فین تک در زمینه شناسایی عملیات بانکی و پرداخت الکترونیکی مشکوک، در زمینه گسترش همکاری ها برای تدوین الزامات امنیتی یار پرداخت موافقت شد. شرکت ها و اعضای انجمن های بهره مند از آزمایشگاه و آکادمی امنیتی کاشف نیز به توافقات موثری دست یافتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.