افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

“Poco X6 5G” مانند “Redmi Note 13 Pro 5G” خواهد بود!

  • کد خبر : 143220
“Poco X6 5G” مانند “Redmi Note 13 Pro 5G” خواهد بود!

به نظر می رسد هنوز جزئیات و ویژگی های دقیق و کاملی از محصولات جدید سری X6 پوکو منتشر نشده است و این محصولات در هاله ای از ابهام قرار دارند. با این حال، ما تازه شروع به جمع آوری و کشف برخی از جزئیات و مشخصات این محصولات کرده ایم. اخیراً از […]


به نظر می رسد هنوز جزئیات و ویژگی های دقیق و کاملی از محصولات جدید سری X6 پوکو منتشر نشده است و این محصولات در هاله ای از ابهام قرار دارند. با این حال، ما تازه شروع به جمع آوری و کشف برخی از جزئیات و مشخصات این محصولات کرده ایم. اخیراً از طریق گواهی NBTC در تایلند متوجه شدیم که احتمالاً مدل Poco X6 Pro که قرار است نسخه بین المللی این محصول باشد، در واقع گوشی چینی شیائومی Redmi K70E خواهد بود که روانه بازارهای جهانی می شود. با نام جدید

از سوی دیگر، در اخبار نسبتا مشابه و مرتبط، اطلاعاتی از طریق سایت بنچمارک GeekBench درباره یک گوشی شیائومی با شماره مدل 23122PCD1G منتشر شده است. این شماره مدل با بررسی کد منبع در سیستم عامل MIUI شیائومی و همچنین پایگاه داده GSMA IMEI به عنوان مدل Poco X6 5G شناسایی شده است. لیست و اطلاعات منتشر شده در وب سایت GeekBench تایید می کند که دستگاه آزمایش شده از نسل دوم تراشه Qualcomm Snapdragon 7S استفاده می کند، 12 گیگابایت رم دارد و به طور پیش فرض اندروید 13 را اجرا می کند.

Poco X6 5G

به نظر می رسد این تا حد زیادی شایعات قبلی را تأیید می کند که Poco X6 5G نسخه بین المللی Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G خواهد بود. در حال حاضر این دستگاه فقط در چین موجود است. اگر این درست باشد، می‌توان انتظار داشت که Poco X6 5G دارای صفحه‌نمایش 6.67 اینچی AMOLED با عمق رنگ 12 بیتی، نرخ تجدید 120 هرتز، پشتیبانی از Dolby Vision و حداکثر روشنایی 1800 نیت باشد. /1.7 دیافراگم و تثبیت کننده تصویر اپتیکال (OIS). علاوه بر این، انتظار می رود باتری آن 5100 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی باشد.

همچنین شایان ذکر است که شایعات حاکی از امکان نسخه 4G/LTE Poco X6 است. بنابراین ممکن است شاهد عرضه این گوشی در بازارهای جهانی باشیم.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.