افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

نورمحمدی: گل محمدی نیازی به اثبات ندارد/کمبود بازیکن پرسپولیس را آزار می دهد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 143187
نورمحمدی: گل محمدی نیازی به اثبات ندارد/کمبود بازیکن پرسپولیس را آزار می دهد – پرسپولیس نیوز

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی در این فصل از کمبود بازیکن رنج می برد. رضا نورمحمدی در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس پس از تساوی مقابل نصر در عربستان اظهار داشت: پرسپولیس انگیزه زیادی برای کسب امتیاز در عربستان داشت و بازیکنان هم تمام تلاش […]

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی در این فصل از کمبود بازیکن رنج می برد.

رضا نورمحمدی در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس پس از تساوی مقابل نصر در عربستان اظهار داشت: پرسپولیس انگیزه زیادی برای کسب امتیاز در عربستان داشت و بازیکنان هم تمام تلاش خود را در زمین انجام دادند و امتیازهای خوبی گرفتند. فرصت ها اما متاسفانه به خوبی استفاده نشد. همه می دانند که پرسپولیس در خط حمله با کمبود مهاجم و گلزن مواجه است و پست تخصصی شهاب زاهدی یک مهاجم سطح بالا نیست. با این حال کسب یک امتیاز در عربستان بد نبود و امیدوارم شاگردان گل محمدی با غلبه بر الدحیل به مرحله بعد صعود کنند. پرسپولیس را از نظر امکانات و بازیکنان نمی توان با النصر مقایسه کرد و اگر به ستاره های گران قیمت عربستانی نگاه کنید متوجه می شوید که پرسپولیس عملکرد خوبی داشته است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: متاسفانه کمبود بازیکن در این فصل پرسپولیس را آزار می دهد و دست یحیی گل محمدی هم بسته است. در این شرایط پرسپولیس در بازی های اخیر تعدادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت و سرماخوردگی از دست داده که کار گل محمدی را سخت کرده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به انتقاد برخی از پیشکسوتان از گل محمدی گفت: برخی دنبال این هستند که پرسپولیس نتیجه نگیرد و کار خودشان را انجام دهند. یحیی گل محمدی نیازی به اثبات شایستگی خود ندارد و اگر پرسپولیس در آخرین بازی ها مساوی کرد و پیروز نشد، این را نمی توان فقط به کادر فنی نسبت داد. بدون شک پرسپولیس امسال یکی از مدعیان جدید قهرمانی لیگ برتر خواهد بود.

مدافع سابق پرسپولیس با اشاره به دیدار روز سه شنبه مقابل الدیل قطر یادآور شد: در بازی رفت پرسپولیس یکی از بهترین بازی های خود را انجام داد اما هر بازی شرایط خاص خود را دارد. الدحیل تیم ضعیفی نیست اما پرسپولیس در تهران بازی می کند و امیدوارم پرسپولیس با حمایت هوادارانش سه امتیاز این دیدار را بگیرد و به مرحله بعد صعود کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)