افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

دستگیری مجرمان شغلی در بهارستان

  • کد خبر : 143090
دستگیری مجرمان شغلی در بهارستان

به گزارش رکنا، سرهنگ عسکری نیادر در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردم از متخلفان به هنجارهای اجتماعی در ۷۲ ساعت گذشته طرح پیشگامان امنیت در شهرستان بهارستان با هماهنگی مقام قضایی اجرایی شد. این افسر انتظامی با اشاره به دستگیری 46 سارق و اختلاسگر در طرح پیشگامان 4 […]

به گزارش رکنا، سرهنگ عسکری نیادر در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردم از متخلفان به هنجارهای اجتماعی در ۷۲ ساعت گذشته طرح پیشگامان امنیت در شهرستان بهارستان با هماهنگی مقام قضایی اجرایی شد.

این افسر انتظامی با اشاره به دستگیری 46 سارق و اختلاسگر در طرح پیشگامان 4 گفت: در اجرای این طرح 49 فقره کالای مسروقه و قاچاق به ارزش 73 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ عسکری نیا افزود: در این طرح با تلاش ماموران 27 قاچاقچی و معتاد متجاهر دستگیر و یک کیلو 423 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی خاطرنشان کرد که ماموران پلیس در راستای ساماندهی اتحادیه ها و برخورد با تخلفات صنفی، حراست عمومی از 28 واحد صنفی شامل طلافروشی، نمایشگاه خودرو، کافی شاپ، شبکه شکار و… بازدید کرد و گفت: در این راستا 13 واحد صنفی متخلفان به دلیل پلمپ شدن. نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط.

سرهنگ عسکری نیا در ادامه گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در این طرح 13 نفر از اراذل و اوباش و باندبازان را دستگیر و از آنان 18 قبضه سلاح تیغه دار کشف کردند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ماموران در این طرح 25 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند، گفت: 8 دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت موازین شرعی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

این مسئول همچنین از کشف 13 تن چوب قاچاق خبر داد و افزود: در این طرح 96 متهم دستگیر شدند که با تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس پلیس شهرستان بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: برای افزایش رضایتمندی مردم، اجرای این طرح ها همچنان با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می توانند با تماس با مرکز پلیس، مشکل را به پلیس اطلاع دهند و در صورت تمایل با فوریت های پلیسی با 110 تماس بگیرید. هر مورد مشکوکی را ببینید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.