افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

10 روش خانگی برای داشتن لب های قرمز; لب قرمز طبیعی داشته باشید!

  • کد خبر : 143066
10 روش خانگی برای داشتن لب های قرمز;  لب قرمز طبیعی داشته باشید!

آیا تا به حال خواسته اید لب های تغییر رنگ خود را با رژ لب پنهان کنید؟ تغییر رنگ لب مشکلی است که برای بسیاری از ما پیش آمده و چهره را خسته و بی حال نشان می دهد. خبر خوب این است که می توانید با برخی درمان های خانگی و تغییرات رژیم غذایی […]

آیا تا به حال خواسته اید لب های تغییر رنگ خود را با رژ لب پنهان کنید؟ تغییر رنگ لب مشکلی است که برای بسیاری از ما پیش آمده و چهره را خسته و بی حال نشان می دهد.

خبر خوب این است که می توانید با برخی درمان های خانگی و تغییرات رژیم غذایی لب های خود را قرمز و صاف کنید. استفاده از ترکیباتی مانند لیمو و شکر، شیر، چغندر و روغن بادام به شما کمک می کند تا لب های صورتی و قرمز داشته باشید. اما برای استفاده از هر کدام باید نکاتی را که ذکر کردیم رعایت کنید.

پس اگر لب هایتان تیره است و به دنبال راهی برای حل این مشکل هستید، می توانید راه حل هایی برای قرمز شدن لب هایتان در خانه ببینید و با انجام آن ها طراوت را به چهره خود بازگردانید.

10 روش خانگی برای قرمزی طبیعی لب

همه ما به دنبال زیبایی هستیم و گاهی اوقات کوچکترین مشکلی در صورت ما می تواند ما را آزار دهد. یکی از این مشکلات تیرگی لب ها است. اما جای نگرانی نیست زیرا این شرایط امکان پذیر است. اگر به دنبال راهی برای قرمز شدن لب های خود در خانه هستید، راه حل های زیر را امتحان کنید.

روش خانگی قرمزی طبیعی لب.
روش خانگی قرمزی طبیعی لب.

لیمو و شکر

لیمو را ریز خرد کنید و کمی شکر روی آن بپاشید. سپس هر روز آن را روی لب های خود مالیده و ماساژ دهید. شکر بهترین ماده برای از بین بردن سلول های مرده لب و لیمو یک سفید کننده طبیعی است که تیرگی لب های ناشی از نور خورشید را از بین می برد.

عسل، شکر و روغن زیتون

کمی عسل، شکر و چند قطره روغن زیتون را با هم مخلوط کنید و روی لب‌های خود بمالید و به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید.

شیر نر

اسید لاکتیک یکی از موثرترین مواد برای روشن شدن پوست است. سپس می توانید چند قطره را روی یک پد پنبه ای بریزید و روی لب های خود قرار دهید. علاوه بر اثر روشن کنندگی، شیر می تواند به حذف سلول های مرده پوست که باعث تیرگی لب ها می شوند نیز کمک کند.

گلبرگ های رز و شیر

یکی دیگر از راه های قرمز شدن لب ها در خانه استفاده از گلبرگ های گل رز است. گلبرگ های گل رز را مدتی در شیر قرار دهید. سپس با گلبرگ ها خمیر درست کنید و چند قطره عسل و گلیسیرین به آن اضافه کنید. حالا اجازه دهید این خمیر به مدت 15 دقیقه روی لب های شما بماند. در نهایت لب های خود را به آرامی با شیر تمیز کنید. با انجام روزانه این درمان، نتایج شگفت انگیزی خواهید دید!

ترکیب آبلیمو، عسل و ماست.

آب لیمو به عنوان یکی از محبوب ترین سفید کننده ها استفاده می شود. خاصیت سفید کنندگی آب لیمو به دلیل اسیدی بودن آن است که می تواند تمام سلول های مرده و سایر عناصر را از سطح لب پاک کند. برای به دست آوردن یک ترکیب روشن کننده و مرطوب کننده، باید یک پماد صاف کننده درست کنید، عسل، آبلیمو و ماست را مخلوط کرده و به پماد تبدیل کنید. این مخلوط را روی لب‌هایتان بمالید و بگذارید حداقل یک ساعت روی لب‌هایتان بماند. در نهایت، به جای پاک کردن مومیایی کننده از روی لب، به آرامی آن را روی لب های خود بمالید تا به آرامی آن را پاک کنید.

موارد مشابه و موثر: رژ لب دائمی یا تاتو رژ لب چیست؟

چغندر

روش دیگری که برای قرمز شدن لب در خانه استفاده می شود استفاده از چغندر است. چغندر را خرد کرده و قبل از خواب روی لب های خود بمالید. همچنین می توانید مخلوط چغندر و گلیسیرین را روی لب های خود بمالید. استفاده منظم از این روش ها به شما نتایج عالی می دهد. همچنین سعی کنید لب های خود را با پنبه آغشته به آب هویج یا چغندر برای چند دقیقه بمالید. به این ترتیب می توانید به راحتی لب های خود را رنگ کنید. برای نتیجه بهتر می توانید یک قاشق کوچک زعفران به آب چغندر اضافه کنید. زعفران به حفظ رطوبت لب های خشک کمک می کند.

روغن بادام

یکی از روش های محبوب برای قرمز شدن لب ها در خانه و رفع تیرگی آنها استفاده از روغن بادام است. در فروشگاه های لوازم آرایشی می توانید انواع لوسیون ها و بالم های لب با این مواد را پیدا کنید. علاوه بر این، می توانید با این روغن طبیعی، لوسیون لب خود را درست کنید.

روغن نارگیل

نارگیل برای پوست نیز مفید است. در صورت تمایل می توانید آب نارگیل بنوشید و روغن نارگیل را به پوست یا لب های خود بمالید. سپس می توانید آب غذای صورتی را در روغن نارگیل مخلوط کنید، فقط از موادی استفاده کنید که آب آن صورتی یا قرمز است، سپس آن را خوب مخلوط کنید، روی لب های خود بمالید و بعد از 10-15 دقیقه با آب گرم بشویید.

ترکیب شیر و پودر زردچوبه.

ترکیب دیگری که می توانید برای قرمز شدن لب های خود در خانه استفاده کنید پودر زردچوبه و شیر است. پودر زردچوبه و شیر باعث درخشش طبیعی لب ها می شود. این ترکیب برای سلامت کلی پوست و لب ها مفید است. با ترکیب این دو ماده خمیری درست کنید و روی لب هایتان بگذارید تا خشک شود. سپس آن را بشویید و تفاوت را احساس کنید.

انواع توت ها

استفاده از توت فرنگی یا زغال اخته می تواند آنتی اکسیدان ها و ویتامین C مورد نیاز پوست لب شما را تامین کند. می توانید یک توت فرنگی را با عسل و روغن زیتون ترکیب کنید و لب های خود را با آن بمالید.

راه های قرمز کردن لب هاراه های قرمز کردن لب ها

چگونه رنگ لب قرمز طبیعی داشته باشیم؟

یک برنامه منظم روزانه می تواند از تیره شدن و خشک شدن لب های شما جلوگیری کند. اقدامات زیر باید بخشی از روال شما باشد:

بدن را هیدراته نگه دارید

مقدار زیادی آب بنوشید تا هیدراته بمانید. این کار از کم آبی و تیره شدن لب ها جلوگیری می کند.

حفاظت

برای محافظت از لب‌هایتان در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش خورشید، زمانی که بیرون از خانه هستید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

مقاله‌های مشابه: برخی از رنگ‌های رژ لب، دندان‌ها را سفیدتر نشان می‌دهند. رژ لب برای نشان دادن دندان های سفید روی فرم بخوانید.

لایه برداری

برای خلاص شدن از شر سلول های مرده لب، هفته ای یکبار آنها را به آرامی لایه برداری کنید. می توانید با ترکیب شکر، عسل و روغن نارگیل اسکراب لب خود را درست کنید.

رطوبت ساز

برای مرطوب نگه داشتن لب ها، چند بار در روز از بالم لب یا مرطوب کننده استفاده کنید. به دنبال محصولاتی با موادی مانند کره شی، کره کاکائو یا روغن بادام باشید.

از سیگار کشیدن خودداری کنید

اگر سیگار می کشید، ترک آن می تواند به جلوگیری از پیری لب ها کمک کند.

یک رژیم غذایی مغذی داشته باشید

غذاهای غنی از ویتامین ها و مواد معدنی را در رژیم غذایی خود بگنجانید. ویتامین های A، C و E به ویژه برای سلامت پوست مفید هستند.

هر گونه مشکل پزشکی زمینه ای را درمان کنید.

اگر تیره شدن لب های شما به دلیل یک مشکل پزشکی زمینه ای باشد، درمان می تواند به ظاهر بهتر لب های شما کمک کند.

به یاد داشته باشید که مراقبت از لب یک فرآیند مداوم است. با رعایت این مراحل می توانید به پیشگیری و درمان سیاهی لب ها کمک کنید و در عین حال سلامت و زیبایی آن ها را حفظ کنید.

نتیجه

داشتن لب های قرمز چیزی است که همه ما می خواهیم و می توان به طور طبیعی به آن دست یافت. برای داشتن لب هایی نرم و گلگون باید به طور دوره ای از آنها مراقبت کنید و آنها را از عوامل تیره کننده دور نگه دارید. سیگار عامل اصلی تیره شدن لب ها است. هر زمان که می خواهید چیزی را به طور طبیعی بهبود بخشید، باید صبور باشید زیرا کمی بیشتر طول می کشد، اما اثر آن نیز مدت زیادی باقی می ماند. در این مقاله از اسمارتک نیوز راه حل هایی برای قرمز شدن لب هایتان در خانه را به شما گفته ایم. با رعایت روش های فوق می توانید لب هایی نرم، سالم و قرمز داشته باشید.

توجه: این مقاله توصیه پزشکی یا دارویی نیست!

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.