افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

تصاویر رندر شده و برخی مشخصات گلکسی A55 فاش شده است

  • کد خبر : 143063
تصاویر رندر شده و برخی مشخصات گلکسی A55 فاش شده است

اخیرا رندرهای مبتنی بر CAD از گوشی میان رده سامسونگ گلکسی A55 که مدت ها شایعه شده بود به صورت آنلاین منتشر شده است که طراحی این گوشی هوشمند را آشکار می کند. سامسونگ گلکسی A55 بسیار شبیه به گلکسی A54 است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش سوراخ دار و یک دوربین […]


اخیرا رندرهای مبتنی بر CAD از گوشی میان رده سامسونگ گلکسی A55 که مدت ها شایعه شده بود به صورت آنلاین منتشر شده است که طراحی این گوشی هوشمند را آشکار می کند.

سامسونگ گلکسی A55 بسیار شبیه به گلکسی A54 است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش سوراخ دار و یک دوربین سه گانه با چیدمان عمودی در پشت بدنه خود است. با این حال، قابل توجه ترین تفاوت بین طراحی گلکسی A54 و گلکسی A55 این است که مدل جدید دارای قاب تخت است. چیزی که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تقریباً در تمام گوشی‌هایی که سامسونگ در سال آینده عرضه می‌کند، ببینیم.

طبق تصاویر، یک دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا در سمت راست بدنه گلکسی A55 وجود دارد، در حالی که لبه سمت چپ فاقد شکاف یا دکمه است. در پایین پورت USB-C به همراه میکروفون و اسپیکر قرار دارد و در بالا می توانید اسلات کارت microSD را به همراه میکروفون ثانویه مشاهده کنید. در لبه های این گوشی نیز خطوط آنتن دیده می شود که نشانه ای از بدنه فلزی است.

منبع منتشر کننده این تصاویر مدعی است که قطر صفحه نمایش گلکسی A55 6.5 اینچ است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن Full HD+ و نرخ رفرش 120 هرتز است در ضمن ضخامت این گوشی هوشمند 8.2 میلی متر است اما وزن آن مشخص نیست.

انتظار می رود سامسونگ گلکسی A55 با پردازنده Exynos 1480، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و شارژ 25 واتی عرضه شود. البته با نزدیک‌تر شدن زمان عرضه این گوشی، جزئیات بیشتری در مورد این گوشی فاش خواهد شد که ما در دیجی‌رو با شما در میان می‌گذاریم.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.