افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

کلید صعود پرسپولیس از زبان غول کنفدراسیون فوتبال آسیا/ تهران با هوادارانش در جستجوی صعود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 143050
کلید صعود پرسپولیس از زبان غول کنفدراسیون فوتبال آسیا/ تهران با هوادارانش در جستجوی صعود – پرسپولیس نیوز

کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد است ورزشگاه آزادی می تواند کلید صعود پرسپولیس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تحلیل عملکرد پرسپولیس قبل از دیدار مقابل الدحیل قطر در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت. کنفدراسیون فوتبال آسیا در مهمترین قسمت این گزارش از امید شاگردان گل محمدی برای […]

کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد است ورزشگاه آزادی می تواند کلید صعود پرسپولیس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تحلیل عملکرد پرسپولیس قبل از دیدار مقابل الدحیل قطر در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در مهمترین قسمت این گزارش از امید شاگردان گل محمدی برای صعود از مرحله گروهی در دیدار روز سه شنبه مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی صحبت کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور هواداران پرسپولیس و برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی را شاید کلید صعود شیاطین سرخ از مرحله گروهی دانست و نوشت: پرسپولیس ملقب به غول تهران پس از باخت روز اول مقابل النصر در ورزشگاه خالی آزادی، بی سر و صدا به دنبال نمایش خوب در مرحله گروهی است. از آن زمان تاکنون، دو برد و دو تساوی به آنها اجازه داده است تا به رده دوم جدول رده بندی گروه E صعود کنند و به دنبال بازگشت به دور حذفی باشند. شاگردان یحیی گل محمدی در دومین بازی خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر الدحیل را شکست دادند و دو تساوی متوالی مقابل استقلال تاجیکستان و النصر، سرگروه گروه، تیمی پر ستاره که با کریستیانو رونالدو و سادیو موفق به گلزنی نشدند، به تساوی رسیدند. یال آنها اکنون به پیروزی مقابل الدحیل در روز سه شنبه نیاز دارند تا شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی را داشته باشند. هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی طی سال های گذشته در بسیاری از شب های خاطره انگیز لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده اند و بار دیگر به دنبال اعزام تیم خود به دور بعد خواهند بود.

پرسپولیس هم اکنون با 8 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه قرار دارد. نصر عربستان با 13 امتیاز صدرنشین گروه است. الدحیل قطر با 4 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)