افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

اتباع افغانستان به کدام استان ها اجازه ورود دارند؟

  • کد خبر : 142903
اتباع افغانستان به کدام استان ها اجازه ورود دارند؟

ایسنا: به گفته مدیرکل امور اتباع خارجی و مهاجرین استانداری کرمانشاه، ورود اتباع افغانستانی به ۱۶ استان کشور از جمله کرمانشاه ممنوع است. حمزه سلیمانی با اشاره به ممنوعیت ورود اتباع آفاقانی به کرمانشاه اظهار کرد: در این راستا از ابتدای امسال هشت مرحله طرح شناسایی، دستگیری و رد اتباع غیرمجاز در کرمانشاه اجرا شده […]

ایسنا: به گفته مدیرکل امور اتباع خارجی و مهاجرین استانداری کرمانشاه، ورود اتباع افغانستانی به ۱۶ استان کشور از جمله کرمانشاه ممنوع است.

حمزه سلیمانی با اشاره به ممنوعیت ورود اتباع آفاقانی به کرمانشاه اظهار کرد: در این راستا از ابتدای امسال هشت مرحله طرح شناسایی، دستگیری و رد اتباع غیرمجاز در کرمانشاه اجرا شده است.

وی مشارکت پلیس امنیت عمومی، شهرداری و سایر دستگاه های ذیربط در اجرای این طرح را مورد توجه قرار داد و افزود: در جریان اجرای این طرح ها تعداد قابل توجهی از کارگران آفاقانه و همچنین تعدادی مجرم و غیرمتعهد کارفرمایان که قصد استخدام داشتند دستگیر شدند.

مدیرکل امور مهاجرین و امور مهاجرین استان نیز از آغاز مرحله نهم اجرای این طرح خبر داد و گفت: مرحله نهم اجرای طرح شناسایی، دستگیری و رد اتباع غیرمجاز آغاز شده است. هشتم آذرماه در کرمانشاه که طی آن پروژه های متعدد مسکن سازی در شهرک های اطراف شهر، گلخانه ها، اصطبل های پرورش اسب و دامداری ها مورد بازدید قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این بازرسی ها چند تن از کارگران آفاقانه که توسط کارفرمایان خود به کار گرفته شده بودند دستگیر و از استان اخراج شدند.

سلیمانی در ادامه اعلام کرد: در حال حاضر بر اساس دستورالعمل شورای عالی امنیت ملی، حضور، اقامت و اشتغال اتباع افغانستانی در ۱۶ استان کشور از جمله کرمانشاه ممنوع است.

استان هایی که اقامت اتباع افغانستان را به طور کامل ممنوع کرده اند عبارتند از: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مازندران، سیستان و بلوچستان، هرمزگان. و همدان

وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده اشتغال اتباع افغانستانی در مزارع، باغ ها، کارگاه های ساختمانی و … با شماره تلفن 08338450173 تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.