افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

خرید و فروش امتیاز طرح حمایتی مسکن ممنوع است.

  • کد خبر : 142826
خرید و فروش امتیاز طرح حمایتی مسکن ممنوع است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وحید قربانی در واکنش به انتقاد برخی رسانه ها مبنی بر اینکه برخی از مسکن های تحویلی در مهر پردیس آب و برق ندارند، توضیح داد: افتتاح و تحویل مسکن مهر. واحدهای پردیس با توجه به وجود شبکه های آب، برق، فاضلاب و گاز، همواره […]

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وحید قربانی در واکنش به انتقاد برخی رسانه ها مبنی بر اینکه برخی از مسکن های تحویلی در مهر پردیس آب و برق ندارند، توضیح داد: افتتاح و تحویل مسکن مهر. واحدهای پردیس با توجه به وجود شبکه های آب، برق، فاضلاب و گاز، همواره دغدغه جدی وزارت راه و شهرسازی به ویژه در شهرهای جدید بوده است و شاید مدت زیادی است که برخی از واحدهای تکمیل شده تحویل داده نشده است. . زمان به دلیل کمبود شعبه

وی افزود: در خصوص پروژه هایی که در مهر 1402 افتتاح شد، مسکن مهر پردیس نیز مورد بررسی دقیق قرار گرفته و تمامی واحدها امکان بهره مندی از تمامی انشعابات را دارند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: آنچه در خصوص مشکلاتی که ممکن است در این زمینه به وجود بیاید باید انعکاس یابد این است که انشعاب فقط به متقاضی مسکن مهر اختصاص می یابد که دارای آن است. تکمیل ثبت نام اولیه مسکن مهر و تعداد احتمالی توجه واحدها برای دریافت انشعاب به دلیل خرید و فروش های متعدد و عدم تغییر مالکیت در شرکت عمران پردیس، دسترسی متقاضی وجود ندارد و در واقع ، به مالک اصلی و دریافت کنتور انشعاب موجود مشکل دارد.

قربانی یادآور شد: شرکت عمران پردیس بارها نسبت به فروش غیرقانونی و مکرر مسکن مهر به تسوال هشدار داده و اکنون نیز نسبت به خرید و فروش غیرقانونی امتیازات نهضت ملی مسکن هشدار داده است که متأسفانه برخی افراد، دلالان و کسبه از آن بهره می برند. مزیت – فایده – سود – منفعت. این فرصت ها و ایجاد مشکل برای مالکان بعدی که خارج از مسئولیت شرکت ساختمانی بوده و برخلاف قوانین و مقررات اختصاص انشعاب در شرکت های خدمات رسان است و ربطی به شرکت ساختمانی جدید ندارد.

وی بیان کرد: موضوع دیگر این است که متأسفانه در بلوک هایی که به متقاضیان واگذار شده است لازم است انشعابات تمامی واحدهای مسکونی به طور همزمان وصل شود و در برخی بلوک ها کمتر از ده درصد مالکان مستقر شده اند. و بقیه برای اتصال انشعابات مراجعه نمی کنند، ممکن است سرویس دهندگان با مشکل مواجه شده و باعث سوء استفاده از شعب متصل و تخلفات دیگر شده باشند.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی اذعان داشت: نکته دیگر این است که تعدادی از مسکن مهر با کلیه امکانات رفاهی اعم از رادیاتور و پکیج به متقاضی واگذار شد و پس از فروش واحد، گرمایش تجهیزات از واحد مسکونی حذف شد و خریداران بعدی در حال حاضر درخواستی مبنی بر ارائه این تجهیزات به شرکت عمران پردیس وجود دارد که قابل تامل است! و این خریداران باید از فروشنده واحد مسکونی خریداری شده، نه از عمران پردیس، برای محل ثبت شده اقدام کنند.

وی تصریح کرد: همچنین علیرغم حجم قابل توجه مسکن مهر و توقف بیش از ده ساله، برخی از تسهیلات در گذشته به صورت ناقص ارائه شده است و چه بسا در سال های گذشته عمران پردیس همچنان متعهد و تلاش می کند تا به این موارد رسیدگی کند. کمبودها ادامه خواهد داشت

قربانی بیان کرد: در خصوص واحدهای تحویلی فاز 11 فردیس به اطلاع می رساند که بر اساس تعهد شرکت عمران پردیس در قراردادهای 5 صفحه ای مالکان این فاز، واحدها در اولین نوبت با پکیج و رادیاتور تحویل داده می شود. . زمان متقاضیان و متقاضیانی که قصد زندگی دارند؛ تا کنون کلیه واحدهای افتتاح شده در مهرماه در فاز 11 پردیس به همراه کلیه اقلام نصبی اعم از پکیج و رادیاتور به صاحبان محترم تحویل داده شده است و در صورت عدم رعایت مواردی متقاضی می تواند مراجعه نماید. به دفتر مدیریت فاز و اقدامات لازم برای رفع نقص واحد خود.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در پایان خدمت مخاطبان محترم اعلام کرد: شبکه های آب، برق، فاضلاب و گاز در تمامی واحدهای روباز موجود است و محوطه سازی و افتتاحیه واحدها بدون ایجاد این شبکه ها به پایان نخواهند رسید. پیش بینی می شود با درخواست متقاضیان مسکن مهر و صاحبان ثبت نام شده آنها در شرکت عمران شهر جدید، مشکل دریافت انشعاب در دستگاه های خدمات رسان به زودی مرتفع شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.