افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

با کت مشکی چه بپوشیم؟ / سیاه پوش، طوری در خیابان راه بروید که انگار وسط یک راهپیمایی هستید

  • کد خبر : 142815
با کت مشکی چه بپوشیم؟  / سیاه پوش، طوری در خیابان راه بروید که انگار وسط یک راهپیمایی هستید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه استایل خوب داشتن آسان است اما کمی همت می خواهد، یعنی باید یک سری نکات اساسی در مورد استایل های متناسب با هیکل خود بدانید و بعد با توجه به آنها به دنبال لباس مناسب خود بگردید. باشید و با رعایت چند نکته ساده […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه استایل خوب داشتن آسان است اما کمی همت می خواهد، یعنی باید یک سری نکات اساسی در مورد استایل های متناسب با هیکل خود بدانید و بعد با توجه به آنها به دنبال لباس مناسب خود بگردید. باشید و با رعایت چند نکته ساده به راحتی استایلی فوق العاده برای خود بسازید. حالا در این فصل یکی از مهم ترین تکه های استایل شما می تواند کت باشد، به خصوص کت مشکی که می تواند هر فردی را فوق العاده شیک کند. و حالا در این زمینه می خواهیم دوستانی را که شک دارند با مانتو مشکی چه بپوشند راهنمایی کنیم.

امروزه مانتوهایی با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف می‌بینیم که بسیاری از آن‌ها آنقدر متنوع هستند که گاهی آدم دچار سردرگمی می‌شود که چه چیزی را انتخاب کند! در مطالب قبلی در مورد رنگ های مختلف این لباس صحبت کردیم که مثلا مانتو قرمز را با چه چیزی ترکیب کنیم و حالا نوبت به مانتو مشکی است که در بین تمام رنگ های مانتو جذابیت دیگری دارد. ، آنقدر به انسان اعتماد به نفس و احساس غرور می دهد که انگار همه ما مدل هستیم و برای یک برند بسیار معروف روی کت واک راه می رویم. حالا برای حرفه ای تر شدن، وقتی قرار است این رنگ مانتو بپوشیم، بدانیم با مانتو مشکی چه بپوشیم؟

با کت مشکی چه بپوشیم؟ وسایل کرم رنگ را با این رنگ ترکیب کنید.

وقتی مانتو مشکی را در کنار یک سری اجناس کرم رنگ ببینید و بخرید متوجه جذابیت بی نهایت آن خواهید شد. کرم می تواند یکی از رنگ هایی به نام آوورد باشد که در دسته رنگ های گرم قرار می گیرد و با این حساب در فصل سرد زمستان می توانید حس خوشایندی را در هر فردی از جمله خودتان و در کنار یک رنگ خنثی ایجاد کنید. . مانند مشکی، بی نهایت برای چشم جذاب است. پس بدون فکر کردن به رنگ ها، یک سری لباس کرم رنگ به همراه کت مشکی خود انتخاب کنید تا هم رنگ مکملی داشته باشید و هم ظاهری فوق العاده برای خود ایجاد کنید.

برای یک تیپ شیک زمستانی می توانید کت مشکی خود را با یک پلیور کرم رنگ زیر آن ست کنید و در این میان از اکسسوری های پلنگی و کرم رنگ که ظاهری شیک هستند غافل نشوید. شما را زیبا و خاص می کند.

با کت مشکی چه بپوشیم

با کت مشکی چه بپوشیم

با کت مشکی چه بپوشیم؟ از سر تا پا مشکی با استایل تیره باشید.

یکی از مدل ها و لباس هایی که می توانید با آن در زمستان از زیبایی منحصر به فرد آن بهره ببرید و واقعا شیک به نظر برسید این است که کاملا مشکی بپوشید، آسان و اصلا سخت نیست، فقط باید به دنبال طرح ها و پارچه های مختلف باشید زیرا شاید سبک پوشیدن مشکی و تیره کسل کننده و یکنواخت خواهد بود پس اگر پارچه های شما طرح و برش های خاص و متریال های متفاوتی دارند بهتر است

به عنوان مثال، می‌توانید آن دسته از کت‌های مشکی را انتخاب کنید که روی آن‌ها چاپ است و چکمه یا چکمه‌هایی بپوشید که مشکی براق هستند. در برخی موارد برای اینکه کمی به ظاهرتان جان بدهید، می توانید در برخی از قسمت های ظاهرتان از رنگ روشن در کنار گردنبند همرنگ استفاده کنید.

با کت مشکی چه بپوشیم

با کت مشکی چه بپوشیم؟ علاوه بر این رنگ، از رنگ آبی غافل نشوید.

آبی را می توان یکی از رنگ هایی دانست که در هر فصلی از سال با هر سبکی می توان از آن استفاده کرد و با آن ظاهری شیک ایجاد کرد، بنابراین می توانید یک سری لباس را با کت مشکی ترکیب کنید. برای اینکه زیبایی مورد نظر خود را ببینید و از آن لذت ببرید، پس اگر می خواهید استایلی نیمه رسمی یا غیر رسمی داشته باشید، شلوار جین آبی و کیف و کفش این رنگ را انتخاب کنید، برای این مدل ها می توانید لباس آبی را با کت مشکی بپوشید. در سبک های رسمی

با کت مشکی چه بپوشیم

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.