افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

اسکناس 10 میلیونی تخت جمشید الذیل در بازار سیاه – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 142603
اسکناس 10 میلیونی تخت جمشید الذیل در بازار سیاه – پرسپولیس نیوز

بلیت های دیدار پرسپولیس و الدیل در بازار سیاه با قیمت های بسیار بالایی به فروش می رسد. تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19:30 روز سه شنبه هفته جاری در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران میزبان الدحیل قطر است. بلیت فروشی این دیدار از چهارشنبه هفته گذشته و ۶ روز […]

بلیت های دیدار پرسپولیس و الدیل در بازار سیاه با قیمت های بسیار بالایی به فروش می رسد.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19:30 روز سه شنبه هفته جاری در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران میزبان الدحیل قطر است.

بلیت فروشی این دیدار از چهارشنبه هفته گذشته و ۶ روز مانده به بازی آغاز شد. باشگاه پرسپولیس برای جذب هواداران بیشتر به این دیدار، قیمت بلیت ها را به 50، 100 و 150 هزار تومان کاهش داد.

گفته می شود تمامی بلیت های این دیدار در کمتر از یک ساعت فروخته شد و حالا هواداران پرسپولیس اگر بخواهند این دیدار را از نزدیک ببینند، باید بلیت های بازار سیاه را با قیمت های نجومی که به 10 میلیون رسیده است، خریداری کنند. از توماس .

توضیح امنیتی فدراسیون فوتبال در مورد ورود جعلی پرسپولیس به الضیل

محمدحسین حامیسی، رئیس حراست فدراسیون فوتبال درباره روند بلیت فروشی دیدار تیم های پرسپولیس و الدیل گفت: با احتساب دیدار آینده تیم های ایرانی پرسپولیس و الدیل در لیگ قهرمانان آسیا. متأسفانه افراد سودجو از آن سوء استفاده می کنند و در فضای مجازی از آن سوء استفاده می کنند: قیمت غیرواقعی بلیت این مسابقه و فریب اهالی فوتبال.

وی افزود: با اعلام نظارت و برخورد جدی با افرادی که این فعالیت غیرقانونی را انجام می دهند، به اطلاع می رساند بر اساس قوانین، خرید بلیت مسابقه فقط از طریق سایت فروش الکترونیک بلیت بوده و افراد می توانند وارد ورزشگاه شوند. با یک بلیط و یک کارت ملی، مطابق با این دو آدرس احراز هویت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)