افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
6

راهکارهایی برای رسیدن به 10 میلیون ترافیک…

  • کد خبر : 142584
راهکارهایی برای رسیدن به 10 میلیون ترافیک…

در نشست ویدئو کنفرانس شهریار افندی زاده معاون وزیر حمل و نقل، راه و شهرسازی با معاون حمل و نقل فدراسیون روسیه، تمامی همکاری های حمل و نقل دو کشور در زمینه زیرساخت، حمل و نقل و ترانزیت انجام شد. تعویض شد. در این دیدار دو طرف درباره مهم‌ترین موضوعات همکاری‌های دو کشور در زمینه […]

در نشست ویدئو کنفرانس شهریار افندی زاده معاون وزیر حمل و نقل، راه و شهرسازی با معاون حمل و نقل فدراسیون روسیه، تمامی همکاری های حمل و نقل دو کشور در زمینه زیرساخت، حمل و نقل و ترانزیت انجام شد. تعویض شد.

در این دیدار دو طرف درباره مهم‌ترین موضوعات همکاری‌های دو کشور در زمینه ترانزیت و چگونگی دستیابی دو کشور به هدف ترانزیت 10 میلیون تنی کالا از جمهوری اسلامی ایران بحث و تبادل نظر کردند. با بررسی نقشه راه پیشنهادی ایران و نظرات ارسال شده از سوی فدراسیون روسیه در این خصوص، به ویژه اعلام کردند که در حال جمع بندی و نهایی شدن است.

معاون وزیر حمل و نقل، راه و شهرسازی با اشاره به تبادل نظر در زمینه همکاری های بندری بین دو کشور به ویژه در دریای خزر، مذاکرات برای افزایش حمل و نقل دریایی در دریای خزر بین دو کشور و وجود یک ظرفیت کافی ایران بنادر برای جابجایی کالاهای حمل شده از روسیه و در پیشنهاد ادامه مسیر حمل و نقل از ایران به مقصد مورد نظر با روش ترکیبی.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، افندی زاده گفت: در این جلسه همچنین در خصوص روند پیشرفت پروژه راه آهن رشت – آستارا توسط شرکت توسعه و ساخت زیربناهای حمل و نقل کشور و کاسپین سرویس بحث و گزارش شد. . شرکت.

اعلام آمادگی ایران برای انتقال 2 میلیون تن کالا از طریق ریل از شرق دریای خزر

وی افزود: در این دیدار طرفین همچنین در خصوص مسایل حمل و نقل ریلی و توسعه حمل و نقل ترکیبی دو کشور از نظر ترانزیتی و نیز تمایل ایران برای حمل بیش از دو میلیون تن کالا از قلمرو اسلامی بحث و تبادل نظر کردند. جمهوری ایران از طریق مسیر شرقی دریای خزر، حمل‌ونقل جاده‌ای و بررسی مشکلات رانندگان دو کشور به‌ویژه در زمینه صدور سریع روادید، به بحث و تبادل نظر پرداخت و راهکارهای ویژه در این موارد را پیش‌بینی و اتخاذ کرد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در پایان افزود: مقرر شد پروتکل چهاردهمین اجلاس همکاری های حمل و نقل دو کشور ظرف یک هفته آینده جمع بندی و نهایی شود و در حاشیه این نشست به امضای طرفین برسد. کمیسیون مشترک جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه.




ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.