افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

افتتاح چند پروژه بزرگ آبرسانی همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان

  • کد خبر : 142572
افتتاح چند پروژه بزرگ آبرسانی همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان

اکبر باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، وی از افتتاح چندین پروژه بزرگ آبرسانی همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان خبر داد و گفت: سد بلوبین با هدف کنترل جریان های سطحی در محدوده پروژه و ذخیره آن ها در مخزن این طرح است. سد. برای تامین آب شرب شهرهای «زرین […]

اکبر باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، وی از افتتاح چندین پروژه بزرگ آبرسانی همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان خبر داد و گفت: سد بلوبین با هدف کنترل جریان های سطحی در محدوده پروژه و ذخیره آن ها در مخزن این طرح است. سد. برای تامین آب شرب شهرهای «زرین آباد» و «حلب». و 92 روستا در مسیر این منطقه به میزان 3.5 میلیون مترمکعب در سال و امکان تامین آب مورد نیاز صنایع مستقر در منطقه به میزان 6 میلیون مترمکعب در سال احداث شده است.

وی گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان، پروژه هایی مانند سد میرزاخانلو 2، سد ایالو و تامین آب از سد ایالو در سفر رئیس جمهور به استان افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: اعتبار هزینه شده برای سد میرزاخانلو 2 9 میلیارد و 436 میلیون ریال و اعتبار مورد نیاز حدود 125 میلیارد ریال، اعتبار هزینه شده و سد ایالو 6 هزار و 747 میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز 300 میلیارد ریال است. میلیارد ریال برای تامین آب سد ایالو مبلغ 4.671 میلیارد ریال و مبلغ مورد نیاز 1.200 میلیارد ریال هزینه شده است.

باقری بیان کرد: تکمیل سد بلو بن با اختصاص یک میلیارد و 830 میلیون ریال و سد مرش با دو میلیارد و 770 میلیون ریال از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به زنجان و برای سد بلو بن دو هزار و 300 میلیارد ریال بود. . که بیش از رقم مصوب تخصیص یافته است و این پروژه تاکنون 77 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: برای سد مرعش 2.680 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که با این میزان اعتبار به 67 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و نیازمند تامین مالی از سوی سیستم بانکی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.