افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

نامه استقلالی ها به سازمان لیگ برای تغییر تاریخ دربی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 142559
نامه استقلالی ها به سازمان لیگ برای تغییر تاریخ دربی – پرسپولیس نیوز

سازمان لیگ فوتبال ایران پاسخ کتبی درخواست استقلال را به این باشگاه ارائه کرد. همانطور که چندی پیش اعلام شد باشگاه استقلال می خواهد تاریخ دیدار مقابل پرسپولیس را تغییر دهد. سران باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ خواهان تغییر تاریخ این دیدار و برگزاری یک روز زودتر یا برگزاری دربی یک […]

سازمان لیگ فوتبال ایران پاسخ کتبی درخواست استقلال را به این باشگاه ارائه کرد.

همانطور که چندی پیش اعلام شد باشگاه استقلال می خواهد تاریخ دیدار مقابل پرسپولیس را تغییر دهد.

سران باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ خواهان تغییر تاریخ این دیدار و برگزاری یک روز زودتر یا برگزاری دربی یک روز دیرتر یعنی جمعه 3 آذر شده اند.

در حالی که استقلال در هفته دوازدهم باید به اهواز برود و پرسپولیس در تهران به مصاف هوادار می رود. مسئولان باشگاه استقلال این درخواست را مطرح کرده اند تا آبی پوشان بتوانند قبل از دربی استراحت کنند.

اما با پیگیری های انجام شده مشخص شد که پاسخ این درخواست به باشگاه استقلال داده شده است اما با توجه به انتشار درخواست کتبی آبی ها، سازمان لیگ انتظار دارد خودشان پاسخ را اعلام کنند. به نظر می رسد سازمان لیگ دلایل استقلال برای تغییر برنامه بازی ها را قبول ندارد و با این درخواست استقلالی ها کاملا مخالف است.

به این ترتیب می توان گفت دیدار با استقلال و پرسپولیس طبق برنامه اعلام شده انجام می شود مگر اینکه در روزهای آینده تصمیم جدیدی گرفته شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)