افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
5

برادرکشی دردناک در جنوب تهران/ ارثی که رنگ خون گرفت

  • کد خبر : 142433
برادرکشی دردناک در جنوب تهران/ ارثی که رنگ خون گرفت

به گزارش رکنا؛ عقربه ها ساعت 10 صبح پنجشنبه 18 آبان ماه بود که مرگ مشکوک مرد جوانی در آتش آتش نشانان از منزلی در خیابان شیری در محله سیزده آبان به مرکز فوریت های پلیسی 110 مراجعه کردند. با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و […]

به گزارش رکنا؛ عقربه ها ساعت 10 صبح پنجشنبه 18 آبان ماه بود که مرگ مشکوک مرد جوانی در آتش آتش نشانان از منزلی در خیابان شیری در محله سیزده آبان به مرکز فوریت های پلیسی 110 مراجعه کردند.

با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و با جسد مردی 50 ساله مواجه شدند که جراحات و سوختگی سرش کاملا مشهود بود. همچنین بررسی های اولیه نشان داد که برادر میانسال متوفی موضوع آتش سوزی را به آتش نشانان اعلام کرده که این موضوع شک تیم جنایی را برانگیخته است.

در تحقیقات اولیه کارآگاهان جنایی مشخص شد مرد میانسال بر سر ارث پدری خود (ویلای یک طبقه) با برادرش اختلاف پیدا کرده و در روز حادثه در همان ملک با وی اقامت داشته که باعث مشاجره لفظی شده است. بین آنها به دلیل اختلاف مالی!

آتش

بعداً مشخص شد مرد میانسالی در جریان درگیری لفظی با سنگ بزرگی به سر برادرش کوبیده و پس از کشتن وی، خانه پدرش را برای صحنه سازی جنایت به آتش کشیده تا جسد در آتش بسوزد. قتل فاش شده است.

همچنین اقدامات اطلاعاتی نشان داد برادر دیگر خانواده به همراه متهم و مقتول در منزل یکی از روستاها حضور داشتند که وی نیز بر اثر اصابت جسم سخت از ناحیه سر مجروح و به بیمارستان منتقل شد. متهم دستگیر و ماموریت یافت تا با اقدامات اطلاعاتی به تحقیقات مربوط به جنایت هولناک ادامه دهد.

با صدور دستور قضایی از سوی مقام قضایی، جسد مقتول برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و متهم برای روشن شدن ضوابط پنهان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. مورد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.