افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

آگهی جدید پرسپولیس درباره بلیت بازار سیاه/ نخرید، نفروشید

  • کد خبر : 142421
آگهی جدید پرسپولیس درباره بلیت بازار سیاه/ نخرید، نفروشید

به گزارش رکنا، باشگاه پرسپولیس پس از انتشار گزارش فروش بلیت در بازار سیاه با انتشار بیانیه ای جدید اعلام کرد که مسئولیتی در قبال افرادی که از بازار سیاه بلیت می خرند ندارد. در بیانیه پرسپولیس آمده است: با توجه به ادامه مراحل فروش. ورودی خبر تهیه بلیت دروغ، غیررسمی و غیرقانونی بازی پرسپولیس […]

به گزارش رکنا، باشگاه پرسپولیس پس از انتشار گزارش فروش بلیت در بازار سیاه با انتشار بیانیه ای جدید اعلام کرد که مسئولیتی در قبال افرادی که از بازار سیاه بلیت می خرند ندارد.

در بیانیه پرسپولیس آمده است:

با توجه به ادامه مراحل فروش. ورودی خبر تهیه بلیت دروغ، غیررسمی و غیرقانونی بازی پرسپولیس و الدیل که سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار می شود؛ بر اساس اخطارها و اطلاعیه های صادره، باشگاه پرسپولیس و دست اندرکاران این موضوع هیچ مسئولیتی در قبال افرادی که اقدام به خرید بلیت جعلی و غیررسمی در بازار سیاه می کنند ندارند.

بلیت بازی های پرسپولیس هرگز به صورت حضوری یا بیشتر بلیت فیزیکی فروخته نمی شود. تنها مرجع فروش بلیت این مسابقه و تمامی بلیت های مسابقات خانگی، سامانه رسمی فروش به نشانی https://footballeticket.ir می باشد. همچنین خرید بلیت ارائه شده توسط این سامانه به سایرین به معنای باطل شدن بلیت خواهد بود، زیرا هر فرد باید بلیتی با کد ملی مربوط به خود خریداری کند و دارنده کد ملی می‌تواند از بلیت استفاده کرده و کد ملی را وارد کند. استادیوم . .

همچنین برای رفاه حال هواداران و در پاسخ به درخواست آنها، باشگاه پرسپولیس اقداماتی را برای کاهش قیمت بلیت این دیدار انجام داد، اما متأسفانه برخی فرصت طلبان اقدام به ارائه بلیت های غیرقانونی یا تقلبی برای این دیدار می کنند که قبل از اقدام لازم. هشدارها صادر شدند.

لازم به ذکر است؛ مسئولان مربوطه با برخورد قانونی از ورود افرادی که با این نوع بلیت ها قصد ورود غیرقانونی به ورزشگاه را دارند، جلوگیری می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.