افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

جملات جنجالی در گزارش داوری بازی پرسپولیس – الدیل – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 142414
جملات جنجالی در گزارش داوری بازی پرسپولیس – الدیل – پرسپولیس نیوز

داور ژاپنی دیدار پرسپولیس و الدیل در لیگ قهرمانان آسیا احکام جنجالی را در لیگ کشورش صادر کرد. تیم های فوتبال پرسپولیس و الدیل در چارچوب هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه 23 آذرماه از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نتیجه این دیدار برای دانش […]

داور ژاپنی دیدار پرسپولیس و الدیل در لیگ قهرمانان آسیا احکام جنجالی را در لیگ کشورش صادر کرد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و الدیل در چارچوب هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه 23 آذرماه از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نتیجه این دیدار برای دانش آموزان یحیی گل محمدی برای قطعی شدن صعود به مرحله حذفی این رقابت ها بسیار حائز اهمیت است و برای قطعی شدن صعود خود در این دیدار پیروز می شوند.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، قضاوت این دیدار بر عهده «لیدا جامپی» ژاپن خواهد بود. این داور ژاپنی در لیگ کشورش چندین بازی جنجالی را قضاوت کرده و با تصمیمات خود باعث ایجاد صحبت ها و شایعات زیادی شده است.

در سال 2009 در دیدار توکیو وردی و ساگان توسو، ساتوشی سوگاوارا توکیویی را در ثانیه نهم مسابقه با کارت قرمز اخراج کرد. بعد از این تصمیم جنجالی در بازی به وجود آمد که با واکنش های زیادی همراه بود.

در سال 2016 در دیدار تیم های هیروشیما و “گامبا اوزاکا”، 12 دقیقه پس از شروع نیمه دوم، یک ضربه پنالتی برای گامبا اوزاکا اعلام شد و پس از پایان بازی، داوران متخصص و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ژاپن اعلام کرد که تصمیم او اشتباه بوده و حتی تصمیم گرفتند او را از جمع داوران فوتبال ژاپن کنار بگذارند که پس از مدتی داوران از تصمیم خود صرف نظر کردند.

در سال 2017 در دیدار تیم های جوبیلو ایواتا و ویسل کوبه در دقیقه 24 بازی، مدافع ویسل کوبه مرتکب خطای هند شد که داور این خطا را اعلام نکرد اما در پایان بازی بسیاری از کارشناسان داوری. شکایت کرد . درباره حکم جامپی و حتی برخی رسانه های اسپانیایی نیز به اشتباه این داور ژاپنی پرداختند.

با این حال طبق تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، او باید دیدار حساس پرسپولیس و الدیل را قضاوت کند و باید دید قضاوت او به دور از اشتباه خواهد بود یا خیر.

وی در گذشته دیدار تراکتورسازی و الاهلی عربستان را نیز قضاوت کرده بود که نماینده ایران با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. وی همچنین قضاوت بازی استقلال تهران – الاهلی دبی و الهلال – استقلال خوزستان را بر عهده داشت. استقلال در دیدار مقابل الاهلی با قضاوت این داور یک بر یک مساوی کرد و استقلال خوزستان با نتیجه 2 بر یک مغلوب الهلال عربستان شد.

ذوب آهن و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت این داور به مصاف هم رفتند که ذوب آهن با یک گل پیروز شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)