افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

جملات جنجالی در گزارش داور بازی پرسپولیس و الدحیل – خبرگزاری پلاس اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 142391
جملات جنجالی در گزارش داور بازی پرسپولیس و الدحیل – خبرگزاری پلاس اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و الدحیل آنها در چارچوب هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه 23 آذر از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نتیجه این دیدار برای دانش آموزان یحیی گل محمدی برای قطعی شدن صعود به مرحله حذفی این رقابت […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و الدحیل آنها در چارچوب هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه 23 آذر از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نتیجه این دیدار برای دانش آموزان یحیی گل محمدی برای قطعی شدن صعود به مرحله حذفی این رقابت ها بسیار حائز اهمیت است و برای قطعی شدن صعود خود در این دیدار پیروز می شوند.

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، قضاوت این دیدار بر عهده لیدا است. ترسناکاز ژاپن خواهد بود. این داور ژاپنی در لیگ کشورش چندین بازی جنجالی را قضاوت کرده و با تصمیمات خود باعث ایجاد صحبت ها و شایعات زیادی شده است.

در سال 2009، در دیدار توکیو وردی وساگان توسو“بازی در 9 ثانیه”ساتوشی سوگاوارا» بازیکن تیم توکیو با کارت قرمز اخراج شد. بعد از این تصمیم جنجالی در بازی به وجود آمد که با واکنش های زیادی همراه بود.

در سال 2016 و در دیدار هیروشیما وگامباوآزاکا12 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم، پنالتی برای سود گامباوآزاکا اعلام می شود که پس از پایان بازی، کارشناسان داوری و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ژاپن تصمیم او را اشتباه اعلام کرده و حتی تصمیم به حذف او از گروه داوران فوتبال ژاپن گرفتند که داوران از تصمیم خود انصراف دادند. بعد از مدتی.

این داور در سال 1396 و در دیدار تیم های “شادی ایواتا“و کشتی کوبنده درب در دقیقه 24 بازی، مدافع کشتی کوبنده درب هند مرتکب خطا می شود که داور آن را خطاب نمی کند اما در پایان بازی بسیاری از کارشناسان داوری ترسناک آنها شکایت کردند و حتی برخی رسانه های اسپانیایی به اشتباه این داور ژاپنی پرداختند.

اما طبق تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، او باید بازی حساس را در پرسپولیس انجام دهد و الدحیل و باید دید آیا قضاوت او دور از اشتباه است یا خیر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.