افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

تجاری سازی محصولات هسته ای در دولت سیزدهم به ثمر نشست

  • کد خبر : 142296
تجاری سازی محصولات هسته ای در دولت سیزدهم به ثمر نشست

به گزارش بازار، شهرام ملازاده روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه پنجاه و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای در دانشگاه شهید باهنر کرمان در جمع خبرنگاران افزود: طی دو سال گذشته به دستور رئیس سازمان اتمی کمیسیون انرژی سازمان، کلیه مقالات و پروژه های تحقیقاتی ممکن است داشته باشید. نتایج بازاریابی دارد، در قالب […]

به گزارش بازار، شهرام ملازاده روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه پنجاه و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای در دانشگاه شهید باهنر کرمان در جمع خبرنگاران افزود: طی دو سال گذشته به دستور رئیس سازمان اتمی کمیسیون انرژی سازمان، کلیه مقالات و پروژه های تحقیقاتی ممکن است داشته باشید. نتایج بازاریابی دارد، در قالب یک شرکت در زمینه های مختلف، طرح و ساختار ایجاد شده است.

وی گفت: به عنوان مثال شرکت پلاسما سازمان انرژی اتمی در سه حوزه دارو، محیط زیست و محصولات کشاورزی فعالیت می کند و فاز اول کارخانه پلاسما حذف سموم از پلاسما به زودی در استان کرمان افتتاح می شود پسته.

معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان انرژی هسته ای با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای هسته ای در کرمان گفت: نصب این نمایشگاه در استان های کشور در راستای تحقق تبیین جهاد مورد نظر سازمان انرژی اتمی انجام می شود. عالی رهبر انقلاب اسلامی و تلاش می کنیم با حضور در نمایشگاه های داخلی، خارجی و تخصصی، دستاوردهای سازمان انرژی اتمی را به مردم عزیز کشور ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصتی است تا اساتید، دانشجویان و نخبگان از آخرین دستاوردهای سازمان انرژی اتمی که جوانان کشورمان به دست آورده اند، بازدید کنند.

ملازاده گفت: تمام دستاوردهای انرژی هسته ای در سایه تحریم های ظالمانه علیه کشورمان رخ داده است و دانشمندان شبانه روز تلاش کردند تا در پیشرفت و توسعه کشور نقش آفرینی کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.