افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

اسمارتک نیوز » هفته آخر لیگ قهرمانان، چالشی بزرگ برای مدافعان سپاهان

  • کد خبر : 142250
اسمارتک نیوز » هفته آخر لیگ قهرمانان، چالشی بزرگ برای مدافعان سپاهان

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم های فوتبال اتحاد و سپاهان شب دوشنبه 22 آذرماه در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. اتحاد 12 و سپاهان 10 امتیازی هستند و به ترتیب در رده های اول و دوم جدول گروه C قرار دارند. سپاهانی ها این شانس […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم های فوتبال اتحاد و سپاهان شب دوشنبه 22 آذرماه در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. اتحاد 12 و سپاهان 10 امتیازی هستند و به ترتیب در رده های اول و دوم جدول گروه C قرار دارند.

سپاهانی ها این شانس را دارند که حتی به عنوان رهبر الاتحاد را شکست دهند و به مرحله حذفی صعود کنند. هادی محمدی مدافع تیم سپاهان پس از درگیری با بازیکن حریف پس از دریافت کارت قرمز در دیدار با هوانیروز از زمین مسابقه اخراج شد تا نمی تواند سپاهان را در این دیدار حساس همراهی کند.

خوزه مورایس در این بازی باید یکی از بازیکنان نیمکت نشین خود را در کنار محمد دانشگر در قلب خط دفاعی قرار دهد. سیاوش یزدانی، محمدرضا عسگری و محمد قربانی از جمله بازیکنانی هستند که توانایی بازی در خط دفاعی را دارند و با توجه به تجربه بیشتر یزدانی به احتمال زیاد این بازیکن شریک دانشگر در بازی با الاتحاد خواهد بود.

کریم بنزما به دلیل مصدومیت نمی تواند در ترکیب اتحاد حضور داشته باشد اما رومارینیو در این دیدار حضور خواهد داشت و به لطف حضور عبدالرزاق حمدالله خط حمله این تیم را مقابل سپاهان تشکیل خواهد داد.

حمدالله در 4 بازی که برای الاتحاد انجام داده است 3 گل به ثمر رسانده و رومارینیو نیز در لیگ قهرمانان آسیا دو گل به ثمر رسانده است. در ادامه به نقل از سایت های امتیازدهی، حمدالله با میانگین 30.8 امتیاز بهترین آمار را در بین بقیه بازیکنان این تیم دارد و نکته جالب اینجاست که کریم بنزما اصلاً آمار خوبی در لیگ قهرمانان آسیا نداشته است. او حتی موفق به زدن گلی برای تیمش در این رقابت ها نشده است.

سیاوش یزدانی که در این فصل بیشتر بازی های سپاهان را نیمکت نشین کرده است، در کنار محمد دانشگر، چالش سختی را مقابل مهاجمان گلزن اتحاد پیش رو دارد و امیدوار است در این دیدار بدرخشد و دوباره به پیروزی برسد.سپاهان. تراز اصلی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.