افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

بیرانوند: این مسابقه برای ما مرگ و زندگی است/ هواداران مثل همیشه به ما انرژی مثبت می دهند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 142197
بیرانوند: این مسابقه برای ما مرگ و زندگی است/ هواداران مثل همیشه به ما انرژی مثبت می دهند – پرسپولیس نیوز

علیرضا بیرانوند می گوید دیدار با الدیل برای این تیم مرگ و میر است و حساب ویژه ای برای پرسپولیسی ها باز کرده اند. پرسپولیس در دیداری بسیار مهم و سخت موفق شد یک امتیاز از عربستان به تهران بگیرد و مقابل نصر سراترا به تساوی بدون گل دست یابد. علیرضا بیرانوند ستاره سرخ ها […]

علیرضا بیرانوند می گوید دیدار با الدیل برای این تیم مرگ و میر است و حساب ویژه ای برای پرسپولیسی ها باز کرده اند.

پرسپولیس در دیداری بسیار مهم و سخت موفق شد یک امتیاز از عربستان به تهران بگیرد و مقابل نصر سراترا به تساوی بدون گل دست یابد. علیرضا بیرانوند ستاره سرخ ها موفق شد مقابل ستارگان النصر دروازه خود را بسته نگه دارد و به تیمش در کسب امتیاز این دیدار کمک کند. بیرانوند برای سومین بار مقابل رونالدو فوق ستاره فوتبال قرار گرفت و باز هم مقابل این بازیکن موفق بود و کریستیانو نتوانست برای بیرانوند گلزنی کند.

بیرانوند که پس از دیدار مقابل النصر به همراه دیگر اعضای این تیم به مکه رفته بود، در خانه خدا حس عجیبی داشت و بیشتر اوقات مشغول نماز و دعا بود. علیرضا درباره رفتن به خانه خدا، بازی با نصر و رویارویی با رونالدو و همچنین دیدار فوق العاده حساس مقابل الدحیل با خبروزشی گفت وگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید.

علیرضا چند بار رفتی خانه خدا؟
من این شانس را داشتم که به مکه آمدم و خانه خدا را از نزدیک دیدم. برای سومین بار بود که این افتخار را دریافت کردم و از این بابت بسیار خوشحالم. می دانم خیلی ها دوست داشتند جای من باشند و به خانه خدا بیایند، اما من برای همه آنها دعا کردم.

در خانه خدا چه نماز خواندی؟
خوب وقتی یکی به خانه خدا می آید حتما اول وقت برای خانواده اش دعا می کند و من اول این کار را کردم. اما خیلی دلم می خواست برای همه مردم عزیز کشورم دعا کنم و این کار را کردم. برای شفای همه بیماران و بهروزی همه مردم کشورم. امیدوارم مردم ما همیشه موفق و سلامت باشند و این بزرگترین آرزوی من است. از خدا خواستم که اتفاقات خوبی برای کشورم و مردم عزیزم بیفتد و همیشه سالم باشم. خیلی سخت است که به خانه خدا بیایی و به فکر مردم و خانواده خود نباشی. من واقعاً به فکر مردم ایران بودم و می خواستم برای آنها دعا کنم. امیدوارم همه مردم روزی به خانه خدا بیایند و این عظمت را از نزدیک ببینند.

جای مصدومان این تیم هم در این سفر خالی بود…
بله قطعا همینطور است. مرتضی، وحید و یاسین در این سفر با ما نبودند و جایشان خیلی خالی بود. البته قرار بود مرتضی و وحید هم با ما بیایند، اما معلوم نبود که ما به خانه خدا برویم. جای آنها خالی بود اما برایشان دعا کردم و از خدا خواستم که هر چه زودتر مصدومیت را پشت سر بگذارد و به تیم بازگردد.

در مورد بازی با النصر صحبت کنید.
خب بازی خیلی سختی بود. من نیازی به توصیف قدرت پیروزی ندارم. همه دیدند که چه تیم خوبی هستند و چه کیفیت ستاره هایشان. حتی زمانی که 10 بازیکن بودند، بازی خوبی ارائه کردند. خدا را شکر به آنچه قبلا فکر می کردیم رسیدیم و توانستیم حداقل امتیازات را کسب کنیم. ما نباید این بازی را می باختیم و خوشحالم که به هدفمان رسیدیم و شانس صعودمان را حفظ کردیم.

اما پرسپولیس به لطف تیم 10 نفره نصر شانس خوبی برای برد داشت و خیلی ها معتقدند این اتفاق باید می افتاد.
خب بله، می توانستیم بازی را ببریم و موقعیت های خوبی هم داشتیم. با این حال نصر تیم قدرتمندی است و بازیکنان باتجربه ای دارد که در بزرگترین تیم های دنیا بازی می کردند. آنها تجربه بین المللی بالایی داشتند و بازی مقابل چنین تیمی اصلا آسان نیست.

ملاقات شما با رونالدو هم باعث مصدومیت او شد اما بعد از بازی خیلی به او توجه کردید…
بله، رونالدو آدم بزرگی است و من به شخصه دوست داشتم تا دقیقه 90 در زمین باشد و مقابل او بازی کند. برخورد ما ناخواسته بود، اما او مجروح شد و این باعث ناراحتی من شد. ضمناً بعد از بازی، مسئول مطبوعاتی تیممان را فرستادم تا ببیند رونالدو در رختکن است یا نه و حالش را جویا شوم، اما متأسفانه او زودتر رفت تا استراحت کند. من هم در خانه خدا دعا کردم که خوب شود و سلامتی خود را به دست آورد.

پرسپولیس با نتایج کسب شده برای صعود باید الدیل را شکست دهد. در مورد این بازی چه می گویید؟
خب، بازی بسیار سختی است و برای ما به معنای مرگ یا زندگی است. در بازی مقابل نصر هیچ هواداری نداشتیم اما در این دیدار هواداران را در کنار خود داریم. شک ندارم در بازی با الدحیل کل ورزشگاه قرمز می شود و مثل همیشه به ما انرژی مثبت می دهند. ما مشتاقانه منتظر بازی مقابل الدیل هستیم و می خواهیم اتفاق بزرگی بیفتد. کار ما آسان نیست چون الدحیل هم به تهران می آید تا نباخت. با این حال می خواهیم با دست پر زمین را ترک کنیم و به هر حال در این مسابقه پیروز شویم. به قول یکی از دوستان هوادار که قبل از بازی با نصر می گفت نصر با شما و الدیل با ما هواداران! من مشتاقانه منتظر این دیدار هستم و معتقدم می توانیم الدیل را در تهران شکست دهیم. به نظر من با حضور هواداران برای هر تیمی امکان پیروزی وجود دارد و هیچ چیز غیر ممکن نخواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)