افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

اسمارتک نیوز » همراه با رزمنده کوچک پس از دیدار با رهبر انقلاب + فیلم

  • کد خبر : 142163
اسمارتک نیوز » همراه با رزمنده کوچک پس از دیدار با رهبر انقلاب + فیلم

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، اول آذرماه امسال مدال آوران، مسئولان و قهرمانان بازی های آسیایی و پاراآسیایی با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند. در ابتدای این دیدار تیم جوانان زورخانه کشورمان برنامه زیبایی را در حضور رهبر انقلاب اجرا کردند که مورد توجه ایشان قرار گرفت. در حاشیه […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، اول آذرماه امسال مدال آوران، مسئولان و قهرمانان بازی های آسیایی و پاراآسیایی با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار تیم جوانان زورخانه کشورمان برنامه زیبایی را در حضور رهبر انقلاب اجرا کردند که مورد توجه ایشان قرار گرفت.

در حاشیه دیدار ورزشکاران با رهبر انقلاب، چند تن از جوانان ورزشکار که دقایقی در حسینیه امام خمینی (ره) به ورزش باستانی پرداختند با معظم له عکس یادگاری گرفتند. رهبر انقلاب از این نوجوانان قدردانی کردند و گفتند: امروز ورزشی که این بچه ها در اینجا انجام دادند، خالصانه بهتر از ورزش اجباری بود که در جوانی دیدیم. چرخشش بهتر بود، میلش بهتر بود، شنایش بهتر بود، پاهایش بهتر بود، همه چیز بهتر بود.

گروه ورزشی ایرنا از یاسین مظهری نونهالی که در حضور رهبر انقلاب به شعرخوانی پرداخت و همچنین از مسعود ملکی مربی این تیم که دبیر فدراسیون کشتی نیز هست، دعوت کرد تا در ایرنا حضور یافته و سخنرانی کند. اجرای این برنامه و سایر موارد.

یاسین مظهری که به همراه پدرش در ایرنا حضور داشت، درباره دیدار با رهبر انقلاب گفت: آقای باران چمشه (رئیس فدراسیون وزنه برداری و کشتی) چند روز پیش به من گفت که آماده است، می خواهم بروم. به یک مکان خوب من هم گفتم می دانم کجاست و می خواهیم پیش آقا برویم و خوشحال شدم. بعد از آن می خواستم آقای چفیه را که قبلا توسط یکی برده بود ببرم.

وی ادامه داد: قبل از اینکه برنامه خود را اجرا کنیم به این فکر می کردم که با آقایی آشنا شده و برنامه را اجرا کنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.