افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

میخوای اون دختری بشی که همه تو مهمونی بگن چقدر خوشگلی؟ با کاغذ به آن مدل دهید.

  • کد خبر : 142064
میخوای اون دختری بشی که همه تو مهمونی بگن چقدر خوشگلی؟  با کاغذ به آن مدل دهید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب، چون ترکیب استایل های زنانه بیشتر از مردانه است، کار کردن با آن ها به همان اندازه سخت است! البته این سختی به معنای چیدمان صحیح اصطبل است و از آنجایی که دنیای مد و مد به شدت گسترده و بی پایان شده است، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب، چون ترکیب استایل های زنانه بیشتر از مردانه است، کار کردن با آن ها به همان اندازه سخت است! البته این سختی به معنای چیدمان صحیح اصطبل است و از آنجایی که دنیای مد و مد به شدت گسترده و بی پایان شده است، ترکیب چه چیزی با چه کمی دشوار به نظر می رسد. مثلاً اگر فکر می‌کنید زنی می‌خواهد به مهمانی برود، باید به فکر شلوار یا دامن یا حتی شلوارک برای پایین تنه‌اش باشد و از طرفی به این فکر کند که کفش‌هایش پاشنه دار باشد یا کتانی و مدل های دیگر برای داشتن هارمونی خوب. حالا میریم بالاتر و می رسیم به اون بالا که می خواد مانتو باشه یا بلوز و شاید هم لباسی مثل تاپ و سوتین و…! حالا به اکسسوری ها، مو، طراحی لاک ناخن و آرایش می رسیم که همه باید با هم هماهنگ باشند! دیدی چقدر سخت بود؟

اما در این بین لباس هایی هستند که کار را برای بسیاری از خانم ها راحت می کنند، زیرا به گونه ای طراحی شده اند که برای اکثر مهمانی ها و مجالس مناسب هستند. یکی از بارزترین آن ها کاغذ است که در سال های اخیر مد شده است و از آنجایی که انواع مختلفی دارد می تواند بسیاری از سلیقه ها را پوشش دهد. اما سوالی که بسیاری از خانم ها از خود می پرسند این است که شما با چه لباسی زیبا به نظر می رسید؟ در این مقاله قصد داریم با این موضوع آشنا شویم، پس اگر شما هم همین شک را دارید، با ما همراه باشید.

برای تولد یک دختر می توانید یک پیراهن با دامن جین بپوشید.

شاید در نگاه اول فکر کنید که این مدل های کاغذی به دلیل گل هایی که دارند بیشتر برای مادران بزرگتر مناسب هستند، اما باید بگوییم که اینطور نیست و این سبک کاغذ هیچ گاه از مد نمی افتد و فقط از نسلی به نسل منتقل می شود. به نسل مدل های دیگر آنها با روند روز متفاوت است. از طرفی انتخاب این کاغذ گزینه جذابی است زیرا بسیاری از استایلیست های معروف دنیا از آن استفاده می کنند.

دامن جین از جمله گزینه هایی است که با این سبک کاغذ جذابیت زیادی دارد. البته دامن جین کوتاه می تواند با لباس های زیادی که یکی از آنها کاغذ گلدار است زیبایی خاص خود را داشته باشد و ظاهری زنانه غیررسمی یا شیک برای شما ایجاد کند که با یک صندل یا کفش تخت ایده خوبی است.خانم ها.

با کاغذ سبک کنید

با کاغذ سبک کنید

اگر باسن شما پرتر از بالاست؛ یک بلوز یقه قایقی بپوشید

از دیگر مدل های کاغذی، کاغذ یقه قایق پیروان زیادی دارد زیرا با یک گردنبند زیبایی آن چند برابر خواهد شد. همچنین اگر از آن دسته خانم هایی هستید که پایین تنه پرتر از بالاتنه خود دارید، می توانید از این سند برای جلب توجه به بالاتنه و ایجاد تعادل مناسب استفاده کنید.

دامن های زنانه انواع مختلفی دارند و اگر می خواهید کاغذی بپوشید بهتر است دامن بپوشید تا استایل رسمی و زنانه تری داشته باشید. برای مهمانی ها و مراسم های نیمه رسمی معمولا دامن بهتر از شلوار است! خوب، با اکسسوری های مورد علاقه و کفش های پاشنه بلند شما زیبا به نظر می رسد.

با کاغذ سبک کنید

نقش با شلوار جین و البته شورت جین.

اما بسیاری از افراد علاقه مند به ترکیب پیراهن با شورت جین یا شلوار جین نیز هستند که باید بگوییم هر دو زیبایی خاصی به شما می بخشند. پیراهن با شلوارک استایل اروپایی و زنانه تری به شما می دهد و پیراهن برای هر جنسیتی مناسب است، فقط باید نیمه رسمی باشد تا با شلوارک همخوانی داشته باشد.

بدون عنوان (2)

از طرف دیگر، یک لباس کاغذی با انواع شلوار جین، مانند شلوار اسکنی زاپ یا راسته، و شاید شلوار بوت برش و حتی شلوار مامان، می تواند شما را عالی جلوه دهد. به عنوان مثال پاهای کناری گوه های پهن مد شده اند که در کنار پیراهن ساتن مشکی ظاهری ایده آل به شما می دهد. یا شاید دوست دارید یک دامن پارچه ای و توری را با شلوار جین راسته بپوشید که با شلوار جین و همچنین با پاشنه و صندل عالی به نظر می رسد.

با کاغذ سبک کنید





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.