افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

کشف 30 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در جنوب تهران

  • کد خبر : 142019
کشف 30 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در جنوب تهران

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ امروز شنبه آذرماه در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف بیش از 11 هزار قلم کالای قاچاق خبر داد. 11. ، 1402 و گفت: کارشناسان ارزش دارایی های مکشوفه را بیش از 30 میلیارد ریال برآورد می کنند. […]

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ امروز شنبه آذرماه در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف بیش از 11 هزار قلم کالای قاچاق خبر داد. 11. ، 1402 و گفت: کارشناسان ارزش دارایی های مکشوفه را بیش از 30 میلیارد ریال برآورد می کنند.

وی بیان کرد: ماموران این پلیس با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف انبار کالاهای غیر معمول در محدوده خیابان فدائیان اسلام شدند.

سرهنگ افشاری افزود: در ادامه اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقداری فرآورده های خارجی با خودروهای شخصی در انباری در خیابان فداییان اسلام تخلیه و انبار شده و محصولات خارجی نیز با خودروهای شوتی به این محل منتقل و دپو شده است.

وی افزود: در بازرسی ماموران مشخص شد که محل یک انبار در سامانه انبار ثبت نشده و مقادیر زیادی کالای خارجی از قبیل فلوکس، لیوان و بسته های مبدل شارژ تلفن همراه را در انبار مشاهده کردند. بدون هیچ مدرکی گمرکه

این مقام انتظامی افزود: این محصولات شامل: 5840 عدد فلاکس، 2970 عدد لیوان و 3150 عدد شارژر تلفن همراه ساخت کشور چین است که به همراه متهم پرونده حقوقی مربوطه تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد.

این افسر انتظامی بابیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 30 میلیارد ریال اعلام کرده اند، افزود: ورود قاچاق و ارز به کشور موجب ورشکستگی کارخانجات و بیکاری کارگران ایرانی می شود. از شهروندان خواسته شد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکار کالا با شماره تلفن 02166747343 یا 09999871392 با پلیس تماس بگیرند.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.