افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

تایید حکم اعدام پدر دختر 14 ساله آزار دهنده دختر تهرانی

  • کد خبر : 141911
تایید حکم اعدام پدر دختر 14 ساله آزار دهنده دختر تهرانی

تابستان ساعت 14 مردی 58 ساله با مراجعه به پلیس آگاهی تهران از برادر 46 ساله خود شکایت کرد و در توضیح ماجرا گفت: برادرم یکی از مجرمان سابقه دار در منطقه کهریزک «بارها در زندان بوده و سالها مواد مخدر می فروشد.» 4 بار ازدواج کرده و 4 فرزند دارد. چند روز پیش دختر […]

تابستان ساعت 14 مردی 58 ساله با مراجعه به پلیس آگاهی تهران از برادر 46 ساله خود شکایت کرد و در توضیح ماجرا گفت: برادرم یکی از مجرمان سابقه دار در منطقه کهریزک «بارها در زندان بوده و سالها مواد مخدر می فروشد.» 4 بار ازدواج کرده و 4 فرزند دارد.

چند روز پیش دختر 14 ساله اش با ناراحتی به خانه من آمد و خبر داد که پدرش او را آزار می دهد.

ابتدا حرف هایش را باور نکردم اما وقتی گفت این فاجعه از 10 سالگی مدام برایش تکرار شده و بعد چند ثانیه از این جنایت سیاه را به من نشان داد، به کلانتری آمدم. در حالی که من خیلی ناراحت بودم.

پس از طرح این شکایت، این نوجوان برای توضیحات تکمیلی به پلیس آگاهی احضار شد.

وی به ماموران گفت: از 4 سال پیش که مادرم طلاق گرفت، مجبور شدم با پدرم زندگی کنم. در این مدت پدرم بارها با من بدرفتاری کرد تا اینکه برای چهارمین بار ازدواج کرد و به نامادریم گفتم اما او حرفم را باور نکرد. چندین بار به خودکشی فکر کردم، اما نتوانستم تا اینکه تصمیم گرفتم به عمویم بگویم.

زمانی که این نوجوان فیلم چند ثانیه ای را که از پدرش به پلیس برده بود تحویل داد، این فیلم برای بررسی به دستور دادگاه به پزشکی قانونی فرستاده شد و کارشناسان موضوع را تایید کردند.

در پایان تحقیقات متهم بازداشت و با مواجهه با مدارک و مستندات اعتراف کرد. لذا پرونده جهت رسیدگی به شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

محاکمه درهای بسته

در جلسه محاکمه متهم که پشت درهای بسته برگزار شد، این نوجوان برای پدرش درخواست اشد مجازات کرد، سپس متهم گفت: تحت تاثیر داروهای روانگردان و در حالت غیرعادی مرتکب این عمل شدم و پشیمانم. او

در همین حال دو دختر دوقلوی 12 ساله متهم که در بهزیستی به سر می برند نیز به درخواست خود در دادگاه حاضر شدند و شهادت دادند که حق با خواهرشان بوده چرا که پدرشان قصد داشته آنها را قربانی جنایت سیاه خود کند. . بار.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد دادگاه شدند و با توجه به شواهد موجود در پرونده متهم را به اعدام محکوم کردند. این حکم به تایید دیوان عالی کشور رسید و متهم بر روی یک پله چوبه دار قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.