افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
5

تشدید نظارت ها تمایل به خرید خانه باغ در گلستان را کاهش داد.

  • کد خبر : 141867
تشدید نظارت ها تمایل به خرید خانه باغ در گلستان را کاهش داد.

حمیدرضا آریانفر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در هفته ها و ماه های اخیر شاهد تشدید فعالیت های نظارتی در عرصه مقابله به ویژه با توجه به تغییر کاربری در مناطق خوش آب و هوای گلستان بوده ایم. مشاور کارشناس املاک گرگان افزود: در ماه های اخیر متولیان امر به استناد […]

حمیدرضا آریانفر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در هفته ها و ماه های اخیر شاهد تشدید فعالیت های نظارتی در عرصه مقابله به ویژه با توجه به تغییر کاربری در مناطق خوش آب و هوای گلستان بوده ایم.

مشاور کارشناس املاک گرگان افزود: در ماه های اخیر متولیان امر به استناد تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری مستقیم وارد عمل شده و بدون دستور قضایی اقدام به تخریب مستقیم دیوارها و نرده ها کرده اند.

وی گفت: اقدامات سختگیرانه برای پرهیز از ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری موجب کاهش قیمت زمین های کشاورزی واقع در مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای استان شده است اما با وجود این تمایلی برای خرید وجود ندارد.

آرین فر بیان کرد: در تعداد زیادی از روستاهای ییلاقی ده ها دستور تخریب از گذشته وجود داشت که اخیرا و پس از سال ها توقف در حال انجام است.

مشاور املاک کارشناس گرگان افزود: در یکی دو سال اخیر شاهد بارندگی کم و خشکسالی بوده ایم و کم آبی به چالشی برای این خانه باغ تبدیل شده است.

وی ادامه داد: با وجود بارندگی خوب امسال و حل مشکل کمبود آب، انتظار می رفت بازار خرید و فروش زمین های کوچک افزایش یابد اما تشدید نظارت ها این موضوع را پیچیده کرد.

این کارشناس املاک ادامه داد: با توجه به اظهارات چند تن از همکاران در واحدهای روستایی در هفته های اخیر نشاط و فعالیت روستائیان در شناسایی تغییرات غیرمجاز کاربری افزایش یافته و کوچکترین دستکاری در مسائل جهادی و ارضی منعکس و درمان می شود. با بودن

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.