افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

ماموریت ویژه برای استقلالی ها

  • کد خبر : 141751

بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران کار سختی برای جلب رضایت جواد نکونام دارند. به گزارش 9 صبح، تیم فوتبال استقلال تهران تا آغاز پنجره زمستانی 5 دیدار باقی مانده است. شاگردان جواد نکونام با 23 امتیاز در 10 بازی صدرنشین لیگ بیست و سوم هستند و با رده دومی 4 امتیاز اختلاف دارند. آبی ها […]

بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران کار سختی برای جلب رضایت جواد نکونام دارند.

ماموریت ویژه برای استقلالی ها

به گزارش 9 صبح، تیم فوتبال استقلال تهران تا آغاز پنجره زمستانی 5 دیدار باقی مانده است.

شاگردان جواد نکونام با 23 امتیاز در 10 بازی صدرنشین لیگ بیست و سوم هستند و با رده دومی 4 امتیاز اختلاف دارند. آبی ها برای تثبیت جایگاه خود در بالای جدول تا پایان نیم فصل، 5 دیدار مهم در پیش دارند و باید به مصاف تیم های فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران، نساجی مازندران، گلگهار سیرجان و پیکان تهران بروند. آنها راهی جز کسب حداکثر امتیاز در مسابقات بعدی برای ادامه رهبری خود ندارند. هرچند نکونام از ابتدای فصل بارها در مورد کمبودهای لیست تیمش موضع گیری کرده است.

آبی ها به دلیل مشکلات مالی و البته قانون سقف بودجه فعالیت چشمگیری در بازار نقل و انتقالات تابستانی نداشتند و آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی، ایمان سلیمی و گوستاوو بلانکو خریدهای 23 ساله استقلال بودند. در حالی که در سمت مقابل، ستارگانی مانند رافائل سیلوا، عارف غلامی، مهدی قیدی و محمد محبی از این تیم جدا شدند. این در حالی است که استقلالی ها موفق شدند منتظر محمد و آریا برزگر را هم جذب کنند اما مشکلات سقف بودجه آنها را از آبی ها جدا کرد و نتوانستند به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شوند.

نکونام در 10 بازی به 20 بازیکن اعتماد دارد

حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، امید حمیدی فر، سعید مهری، محمدی، محمدی، مهدی، محمدی، محمدی، محمدی، مهدی، مهدی، مهدی، محمدی، هوی امیرارسلان مطهری، پیمان بابایی، آرمان رمضانی و گوستاوو بلانکو بازیکنانی هستند که از بدو تاسیس استقلال فرصت حضور در این تیم را داشته اند.

540 دقیقه برای تهیه لیست مازاد

جواد نکونام هنوز تصمیمی برای تغییرات در لیست تیمش در بازار زمستانی نگرفته است اما آنچه مشخص است سرمربی استقلال برنامه ای برای تقویت فهرست آبی ها دارد و از آن زمان تاکنون بارها در این باره صحبت کرده است. ابتدای فصل در این شرایط نکونام هم از نظر سهمیه بزرگسالان آبی ها و هم به دلیل اینکه در حال حاضر به دلیل مشکلات قانون سقف بودجه قادر به خرید بازیکنان جدید نیستند و تنها در صورت اعلام لیست مازاد، نکونام به فکر تغییر لیست تیمش است. ممکن است بازیکنان جدیدی را جذب کند. آنها را به لیست تیم خود اضافه کنید.

بازیکنانی که امیدوارند با آبی پوشان ادامه دهند

استقلالی منتظر اعلام لیست مازاد تیمش از سوی سرمربی تیمش است. اگرچه نکونام بارها اعلام لیست مازاد را تکذیب کرده است اما به نظر می رسد در 5 بازی قبل از شروع نقل و انتقالات زمستانی بالاخره لیست مورد نظر سرمربی آبی ها مشخص شود و اتفاقا بازیکنانی که در این لیست حضور ندارند و روزهای سختی در پیش دارند. این در حالی است که به نظر می رسد شش بازیکن بیشتر از سایر هم تیمی های جواد نکونام به لیست مازاد جواد نکونام نزدیک شده اند.

سلمانی و رقابتی که می خواهد ادامه دهد

آبی پوشان پایتخت در خط دفاعی با کمبود بازیکن مواجه هستند و همین مشکل باعث استفاده از پست غیرتخصصی شده است. در این بین به نظر می رسد جعفر سلمانی سخت ترین مسیر را نسبت به سایر رقبای خود در خط دفاعی استقلال برای ماندن در لیست آبی ها پیش رو دارد. سلمانی برخلاف فصول گذشته مهره مورد اعتماد جواد نکونام برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی نیست و تنها 4 بار در این فصل فرصت حضور در ترکیب اصلی آبی ها را داشته و مسیر سختی را برای حفظ آن پیش رو دارد. موقعیت او در فهرست آبی ها؛ به خصوص اینکه رضا میرزایی در نقل و انتقالات زمستانی به جمع آبی ها خواهد پیوست و توانایی او در پست دفاع چپ باعث شده جایگاه سلمانی بیشتر در خطر باشد و 5 بازی حساس پیش رو داشته باشد.

انگشتان در خط میانی به سمت نیک نفس و زواری

خط هافبک استقلال برخلاف خط دفاعی این تیم ترافیک زیادی دارد و روزبه چشمی، امید حمیدی فر، آرش رضاوند، سعید مهری، مهدی مهدی پور، محمدحسین زواری و زبیر نیک نفس گزینه های بازی در خط هافبک استقلال هستند. . با توجه به اینکه نکونام به دنبال جذب هافبک های خارجی در بازار زمستانی است، خروج یکی دو بازیکن از خط هافبک آبی ها منتفی نیست. با توجه به فرصت های بازی که سرمربی استقلال در اختیار هافبک های استقلال قرار داده، به نظر می رسد زبیر نیک نفس و محمدحسین زواری بیش از سایر بازیکنان به درهای خروج نزدیک شده باشند. نیک‌نفس در این فصل 5 بار در ترکیب اصلی آبی‌ها به میدان رفت و زواری تنها یک بار به عنوان بازیکن تعویضی در هفته اول استقلال به میدان رفت. این 2 بازیکن 5 بازی مهم و سرنوشت ساز برای تغییر نگاه نسبت به آنها پیش رو دارند و باید امیدوار باشند که عملکرد آنها در تمرینات مورد توجه کادرفنی قرار گیرد و بتوانند فرصت حضور در استقلال را داشته باشند. تیمی و با عملکردی درخشان، جایگاه خود را حداقل تا پایان فصل جاری در لیست استقلال تقویت می کند.

ماموریت سخت ارسلان و پیمان برای ماندن

امیرارسلان مطهری به طور کامل از ترکیب اصلی استقلال کنار گذاشته شد و آخرین بار در هفته سوم برای آبی پوشان به میدان رفت. حالا او رقبای سرسختی مانند گوستاوو بلانکو و آرمان رمضانی را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پیش رو دارد و همین موضوع باعث شده تا این مهاجم باتجربه یکی از گزینه های نزدیک به خروج از لیست آبی ها در خط حمله استقلال باشد. پیمان بابایی در این فصل بیش از بازی در بلئوس مشغول درمان خود بوده و به بهترین فرم خود نزدیک نیست و دور از ذهن نیست که نام او به عنوان یکی از گزینه های باقی مانده در زمستان مطرح شود. بازار نقل و انتقالات جواد نکونام. .

آیا جوان آبی ها بالاخره می رود؟

امیرعلی صادقی که در فصل های اخیر در لیست استقلال قرار داشت و فرصت زیادی برای بازی نداشت، در فصل جاری نیز همین شرایط را تجربه می کند و صحبت از احتمال جدایی او در بازار زمستانی است. و این احتمال وجود دارد که به دلیل سن وینگر جوان به صورت قرضی از جمع آبی ها جدا شده باشد. لازم به ذکر است جواد نکونام در پایان 5 مسابقه آینده بر روی نام بازیکنان مذکور خط قرمز کشیده و نام آنها را در لیست مازاد تیم خود قرار خواهد داد و در بین سایر بازیکنان، آیا بازیکنانی نیز حضور خواهند داشت. آنجا؟ به لیست مازاد نکونام اضافه شد؟ به نظر می رسد زمستان بسیار شدیدی در انتظار استقلالی ها باشد و نکونام احتمالا به دنبال تغییرات و تحولات مهمی در لیست تیمش خواهد بود. البته تا زمانی که مثل ابتدای فصل مشکلات مالی و محدودیت بودجه راه سرمربی آبی ها را نبندد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.