افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

این جاده ها مسدود و یک طرفه بود.

  • کد خبر : 141586
این جاده ها مسدود و یک طرفه بود.

سرهنگ احمد شیرانی وی در خصوص وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: با توجه به اقدامات انجام شده از حوالی ساعت 15 امروز تردد در مسیر جنوب به شمال محور چالوس از میدان امیرکبیر به مرزن آباد و مسیر جنوب به شمال تهران انجام شد. – بزرگراه شمال ممنوع است و با تخلیه ترافیک از […]

سرهنگ احمد شیرانی وی در خصوص وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: با توجه به اقدامات انجام شده از حوالی ساعت 15 امروز تردد در مسیر جنوب به شمال محور چالوس از میدان امیرکبیر به مرزن آباد و مسیر جنوب به شمال تهران انجام شد. – بزرگراه شمال ممنوع است و با تخلیه ترافیک از دقایقی پیش تردد در مسیر شمال به جنوب یک طرفه است. این وضعیت تا عادی شدن بارگیری و تخلیه خودرو ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: هم اکنون در محور شمال به جنوب چالوس حدفاصل مرزن آباد و میانک و هزارچم، ولی آباد و تونل کندوان و بین خوششتی و بیلقان شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم و ترافیک در مسیر شمالی – جنوب آزادراه شمالی-تهران سیال است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرج با بیان اینکه تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده سه راهی چلاو، بایجان، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیز سبک است، گفت: : در مسیر شمال به جنوب نیز همین وضعیت وجود دارد. محور فیروزکوه در محدوده دماوند و بومهن و همچنین محور رشت – قزوین در محدوده سراوان و رودبار گزارش شده است.

به گفته شیرانی، ترافیک پردیس – تهران آزادراه بین تونل های شماره 4 و 2 و محور قدیم بومهن – تهران در محدوده جاجرود، سنگین و نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محور قزوین – کرج – تهران در محورهای کمالشهر و مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلک نیمه سنگین است، گفت: در اتوبان قم – تهران حدفاصل حرم امام خمینی (ره) تا شهید. پل کاظمی هم ترافیک زیادی دارد شاهد هستیم. همچنین ترافیک نیمه سنگین در محور فشم – تهران محدوده شمیران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در خصوص مسدود شدن محورها نیز گفت: محورهای سروآباد – پاوه، سیشرد – پادنا، گنجنامه – تویسرکان و شمشک دیزین نیز به دلیل شرایط فصلی مسدود است.

به گفته وی، در حال حاضر وضعیت جوی بیشتر جاده های کشور مساعد است و هیچ موردی از بارش برف و باران گزارش نشده است. اما رانندگان باید همیشه تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ را در این فصل حمل کنند تا در صورت لزوم از آن استفاده کنند.

شیرانی در پایان با اعلام شماره تلفن های 88255555 و 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با آگاهی از وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور مناسب ترین زمان و مسیر سفر خود را انتخاب کنند.

۲۳۳۲۳۳

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.