افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

صدور پروانه وکالت خارج از درگاه ملی صدور مجوز غیرقانونی است.

  • کد خبر : 141576
صدور پروانه وکالت خارج از درگاه ملی صدور مجوز غیرقانونی است.

به گزارش بازار، امیر سیاح افزود: کانون وکلا و کانون وکلا به پرتال ملی صدور مجوز متصل نیستند. هر مجوزی که فاقد شناسه و صفحه در پرتال ملی صدور مجوز باشد از نظر دولت فاقد اعتبار بوده و به تدریج در ادارات و بانک ها صادر نخواهد شد. رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار […]

به گزارش بازار، امیر سیاح افزود: کانون وکلا و کانون وکلا به پرتال ملی صدور مجوز متصل نیستند. هر مجوزی که فاقد شناسه و صفحه در پرتال ملی صدور مجوز باشد از نظر دولت فاقد اعتبار بوده و به تدریج در ادارات و بانک ها صادر نخواهد شد.

رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان و وکلای مرکز قضایی به قانون احترام بگذارند و پروانه خود را به صورت الکترونیکی صادر کنند.

وی مصوبه مجلس درباره پروانه وکالت را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: این مصوبه به معنای واگذاری کانون وکلا به وزارت اقتصاد نیست. صدور پروانه وکالت باید از طریق درگاه ملی صدور پروانه انجام شود و این ربطی به استقلال کانون وکلا ندارد.

سیاح ادامه داد: اتصال به پرتال ملی مجوز به معنای شفاف سازی شرایط و هزینه های صدور و تمدید مجوزها است و با صدور مجوز از طریق درگاه ملی مجوز، سایر دستگاه ها حق ندارند به اندازه ای که می خواهند برای انتقال وجه دریافت کنند. مجوزهای وکلا ، یا تأخیر در صدور مجوز برای افراد.

وی تاکید کرد: در پرتال ملی صدور پروانه، سیستم تصمیم می گیرد که اگر کد ملی شرایط را داشته باشد، پروانه صادر شود و اگر شرایط را نداشته باشد، سامانه اجازه صدور پروانه وکالت را نمی دهد.

رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار در پایان یادآور شد: این تنها یک پنجره واحد بین شخص و پورتال صدور مجوز است، متاسفانه برخی از حقوقدانان هزینه های غیرقانونی دریافت کردند و باید این فضا مشخص شود تا مسیر ورود به درگاه صدور مجوز مشخص شود. صدور مجوز ملی برای متقاضیان روشن و واضح است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.