افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

وضعیت فعلی پرونده «لوکادیا» و «پریرا» در پرسپولیس – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 141564
وضعیت فعلی پرونده «لوکادیا» و «پریرا» در پرسپولیس – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر مصطفی لشگری درباره وضعیت شکایت پرسپولیس از استقلال و دیوانه و پری گفت: باشگاه پرسپولیس شکایت خود را مطرح کرده و منتظر تصمیم کمیته انضباطی است که خارج از صلاحیت باشگاه است. باشگاه نظارت را انجام داده است اما بقیه را به کمیته انضباطی واگذار می کنیم و منتظر تصمیم این […]

به گزارش خبرنگار مهر مصطفی لشگری درباره وضعیت شکایت پرسپولیس از استقلال و دیوانه و پری گفت: باشگاه پرسپولیس شکایت خود را مطرح کرده و منتظر تصمیم کمیته انضباطی است که خارج از صلاحیت باشگاه است. باشگاه نظارت را انجام داده است اما بقیه را به کمیته انضباطی واگذار می کنیم و منتظر تصمیم این کمیته هستیم.

از اتمام مهلت شکایت کرد دیوانه و در خصوص تصمیم باشگاه در رابطه با این پرونده اظهار داشت: فکر می کنم با پیگیری هایی که باشگاه انجام داد. دیوانه وی جزئیات این تصمیم را از فیفا خواست و اگر قصد دارد این پرونده را به دادگاه CAS برساند، زمان بر است. با این حال فکر می کنم پرسپولیس دوباره در آن زمین پیروز می شود و من فقط می خواستم کمی زمان بخرم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس همچنین با اشاره به جریمه 100 هزار دلاری دیرکرد و 143 هزار دلاری پرونده پری خاطرنشان کرد: قرارداد پری دو ساله بود، او یک سال او را بخشید و قراردادش را فسخ کرد و بقیه 143 هزار دلار بود. مربوط به قرارداد او فصل اول است، طبق توافقی که با باشگاه داشت، قرار شد این مبلغ را از مطالبات پرسپولیس در فیفا به او پرداخت کنیم، با توجه به اینکه در انتقال پول نیز مشکل وجود دارد، اما فیفا هنوز این موضوع را نپذیرفته اند.

وی تاکید کرد: یک سری اخبار مبنی بر اینکه پرسپولیس از این بازیکن برای شکایت به فیفا برای دریافت مطالباتش خبر داده است اصلا صحت ندارد و همگی کذب است. در حال مذاکره با این بازیکن هستیم. اگر مطالبات این بازیکن به موقع پرداخت نشود، 100000 دلار جریمه دیرکرد اضافه می شود. البته اگر فیفا با پرداخت پول مطالبات پرسپولیس موافقت کند، این مشکل حل می شود. در حال مذاکره هستیم تا کمترین مبلغ را به این بازیکن بدهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.