افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

برزگر: نشان دادیم بهترین تیم ایران در آسیا هستیم/ این دیدار روی عملکرد تیم تاثیر مثبت دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 141560
برزگر: نشان دادیم بهترین تیم ایران در آسیا هستیم/ این دیدار روی عملکرد تیم تاثیر مثبت دارد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در تحلیل دیدار اخیر مقابل نصر، عامل مهمی در ناکامی پارسی ها در پیروزی مقابل حریف عربستانی را تحلیل کرد. محمد برزگر در گفت وگو با تسنیم درباره شرایط پرسپولیس پس از تساوی مقابل النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 اظهار داشت: با توجه به نتیجه بازی مقابل […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در تحلیل دیدار اخیر مقابل نصر، عامل مهمی در ناکامی پارسی ها در پیروزی مقابل حریف عربستانی را تحلیل کرد.

محمد برزگر در گفت وگو با تسنیم درباره شرایط پرسپولیس پس از تساوی مقابل النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 اظهار داشت: با توجه به نتیجه بازی مقابل النصر، پرسپولیس تیمی است که او در شرایط روحی و روانی بسیار خوب این دیدار دو تاثیر مهم داشت: اول اینکه ما در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا ماندیم و در عین حال ثابت کردیم که اولین و بهترین تیم ایرانی آسیا و همچنین جزو بهترین های آسیا هستیم. نکته دوم تاثیر نتیجه این دیدار بر عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر است. اگرچه شاگردان گل محمدی باید بعد از بازی النصر به مصاف الدحیل بروند. اما مطمئن باشید تساوی مقابل نصر تاثیر خوبی در عملکرد قرمزها در لیگ برتر خواهد داشت. پرسپولیس نشان داد که نه از نام و نه از آداب و رسوم تیم مقابل و نه مهره هایی که جذب کرده است هراسی ندارد. این نتیجه جای تبریک به هواداران و مردم ایران دارد چرا که در شب پیروزی قلب مردم ایران به امید موفقیت نماینده کشورمان می تپد.

وی در خصوص دیدار پرسپولیس و الدیل در هفته آخر مرحله گروهی گفت: پرسپولیس باید در این دیدار نتیجه بگیرد و من شخصا برای حمایت از این تیم در ورزشگاه آزادی حاضر می شوم. پرسپولیسی ها نشان دادند که فعل خواستن را خوب می دانند و مقابل یار دوازدهم نتیجه خوبی گرفتیم. و انشاالله بازیکنان با تمام توان در زمین حاضر شوند تا دل مردم را شاد کنند. شاگردان گل محمدی فقط در آخرین دیدار به اعتماد به نفس بیشتری نیاز داشتند. شاید حتی اگر در دیدار مقابل النصر اعتماد بیشتری به خود داشتند، به عنوان برنده زمین را ترک می کردند. همچنین تیم آنالیز خوب پرسپولیس قطعا به یحیی گل محمدی کمک خواهد کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا سرخ ها پس از اخراج بازیکن نصر نتوانستند آن طور که انتظار می رفت سرعت و پیشرفت بازی را کنترل کنند، گفت: شرایط و جو ورزشگاه پرسپولیس ریاض به همراه کیفیت 10 مهره نصر در زمین باعث شده بود پرسپولیس نتواند چنین فشاری را وارد کند. فراموش نکنیم همین النصر با اخراج بازیکن خود و با ترکیب 10 نفره الهلال را شکست داد. همه این موارد موثر است.

وی در خصوص پست هایی که باید در پرسپولیس تقویت شود، گفت: فکر می کنم در پست هافبک به بازیکن موثری نیاز داریم. در مورد مهاجم هم قبول دارم که به جای نبیل باهویی با مهاجم نوک قرارداد بگیریم. وقتی سرمربی مقابل نصر مجبور می شود مهرداد سولاگی را پایین بکشد، این نشان می دهد که دستانش بسته است. در حال حاضر، نمی توان تصمیمات گذشته را به چالش کشید و کار باید با نهاد فعلی ادامه یابد. اما مطمئنم اگر پرسپولیس مقابل نصر با یک مهاجم سطح بالا یا نزدیک به سطح بالا ظاهر می شد، قطعا از فرصت های اندک به نحو احسن استفاده می کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)