افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

عربستان میزبان مرحله نهایی لیگ برتر آسیا/استقلال و پرسپولیس در ریاض بود!

  • کد خبر : 141481
عربستان میزبان مرحله نهایی لیگ برتر آسیا/استقلال و پرسپولیس در ریاض بود!

به گزارش اسمارتک نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز رسما فدراسیون فوتبال عربستان سعودی را به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا یا لیگ نخبگان برای فصل های 2024-2025 و 2025-2026 انتخاب کرد. مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا، لیگ الیت، شامل 24 تیم است که 12 باشگاه از غرب و دوازده تیم از شرق آسیا […]

به گزارش اسمارتک نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز رسما فدراسیون فوتبال عربستان سعودی را به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا یا لیگ نخبگان برای فصل های 2024-2025 و 2025-2026 انتخاب کرد.

مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا، لیگ الیت، شامل 24 تیم است که 12 باشگاه از غرب و دوازده تیم از شرق آسیا در یک لیگ داخلی و خارجی به رقابت می پردازند تا هشت تیم از هر منطقه به مرحله بعد راه یابند. .

بر اساس اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال در عربستان سعودی در یک مسابقه برگزار می شود.

همانطور که سایت رسمی AFC نوشت، نبردهای سرنوشت ساز فصل 2024-2025 قرار است از 25 آوریل تا 4 می 2025 (5 می 1404 تا 14 می 1404) برگزار شود که به تیم برنده مبلغ 12 میلیون دلار جایزه می دهد. .

مبلغ جایزه سه برابر بیشتر از چهار میلیون دلاری فعلی است که به قهرمان لیگ قهرمانان آسیا تعلق می گیرد. جایزه تیم نایب قهرمان نیز از 2 میلیون دلار به 6 میلیون دلار افزایش می یابد.

در مرحله اول لیگ برتر از هر منطقه 12 تیم در یک گروه قرار می گیرند و هر تیم 8 بازی، 4 بازی خانگی و 4 بازی خارج از خانه برگزار می کند. پس از پایان مسابقات، هشت تیم برتر هر منطقه به مرحله یک هشتم راه پیدا می کنند.

مرحله یک هشتم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که تیم های اول هر جدول با تیم های هشتم، تیم های دوم و هفتم، سوم و ششم و چهارم و پنجم برای تعیین 4 تیم برتر برابر خواهند بود. از هر منطقه

چهار تیم برتر هر منطقه در یک کروی قرار می گیرند تا تیم ها دو به دو به مصاف یکدیگر بروند و البته این مسابقات به صورت انفرادی خواهد بود. این رویه تا فینال که عربستان به عنوان میزبان این مراحل انتخاب شد ادامه خواهد داشت.

سهمیه 12 کشور غرب آسیا در سطح اول لیگ برتر به شرح زیر است:
عربستان سعودی: 3 قسط مستقیم
قطر و ایران: 2 سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیر مستقیم
امارات: یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیر مستقیم
ازبکستان و عراق: سهمیه مستقیم

سهمیه آسیای شرقی به شرح زیر خواهد بود:
ژاپن: 3 قسط مستقیم
کره جنوبی و چین: 2 سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیر مستقیم
تایلند: یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیر مستقیم
استرالیا و مالزی: سهمیه مستقیم

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.