افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

واکنش امیر عبداللهیان به عدم تمدید آتش بس در غزه/ اسرا با جنگ آزاد نمی شوند

  • کد خبر : 141443
واکنش امیر عبداللهیان به عدم تمدید آتش بس در غزه/ اسرا با جنگ آزاد نمی شوند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوزحسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در واکنش به عدم تمدید آتش بس در غزه و از سرگیری حملات رژیم صهیونیستی گفت: اسرا با جنگ آزاد نمی شوند. امیر عبداللهیان گفت: راه حل دیگری جز تداوم آتش بس و ارسال گسترده کمک های بشردوستانه به غزه و توافق بر سر تبادل […]

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوزحسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در واکنش به عدم تمدید آتش بس در غزه و از سرگیری حملات رژیم صهیونیستی گفت: اسرا با جنگ آزاد نمی شوند.

امیر عبداللهیان گفت: راه حل دیگری جز تداوم آتش بس و ارسال گسترده کمک های بشردوستانه به غزه و توافق بر سر تبادل اسرای طرفین وجود ندارد. اسیران با جنگ آزاد نمی شوند، اما در بمباران می میرند. ادامه جنگ واشنگتن و تل آویو به معنای نسل کشی جدید در غزه و کرانه باختری است.

وزیر امور خارجه ایران افزود: گویی به عواقب سنگین بازگشت به جنگ فکر نمی کنند. وجود کشتی جنگی پایان نیست، وجود “اراده فلسطین” پایان است. حملات به غزه را بلافاصله قبل از اینکه خیلی دیر شود متوقف کنید.»

بیشتر بخوانید:

واکنش کنعانیان به حملات مجدد رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه

منابع خبری صبح امروز جمعه گزارش دادند که با وجود ادامه تلاش ها و مذاکرات میانجیگران قطر و مصر برای تمدید آتش بس موقت در غزه، این تلاش ها به جایی نرسید و آتش بس در غزه گسترش نیافت.

رژیم صهیونیستی که در مدت آتش بس بارها آن را نقض کرده بود، از این فرصت استفاده کرد و بلافاصله گروه مقاومت فلسطین را به نقض آتش بس متهم کرد و حملات هوایی و توپخانه ای گسترده به نوار غزه را از سر گرفت.

در همین حال، هفتمین دور تبادل اسرا بین حماس و رژیم اسرائیل برگزار شد و اسرای دو طرف به صلیب سرخ تحویل داده شدند.

از سوی دیگر، گروه‌های مقاومت در عراق و یمن صبح امروز جمعه به رژیم صهیونیستی هشدار دادند که در صورت از سرگیری حملات و جنگ علیه غزه از صبح امروز جمعه، بلافاصله عملیات خود علیه صهیونیست‌ها و حامیان آنها را از سر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.