افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

نظارت ویژه برای زندانیانی که مرتکب سرقت های خشونت آمیز شده اند

  • کد خبر : 141434
نظارت ویژه برای زندانیانی که مرتکب سرقت های خشونت آمیز شده اند

به گزارش گروه قضایی خبرگزاری فارس، ابوالفضل نیکوکار معاون عدالت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران با بیان اینکه برای کاهش خشونت در جامعه گفت: ارتقای آگاهی عمومی و آموزش شهروندان گام بلند معاونت عدالت اجتماعی استان تهران است. برای جلوگیری از خشونت این نیکوکار گفت: با هدف پیشگیری از وقوع جرایم […]

به گزارش گروه قضایی خبرگزاری فارس، ابوالفضل نیکوکار معاون عدالت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران با بیان اینکه برای کاهش خشونت در جامعه گفت: ارتقای آگاهی عمومی و آموزش شهروندان گام بلند معاونت عدالت اجتماعی استان تهران است. برای جلوگیری از خشونت

این نیکوکار گفت: با هدف پیشگیری از وقوع جرایم و با هماهنگی انجام شده، محکومانی که مرتکب سرقت های خشن شده اند از طریق مراقبت های پس از آزادی تحت نظارت ویژه قرار می گیرند و از حمایت و کمک های اجتماعی برخوردار می شوند.

ادامه: طراحی و ایجاد محتوای رسانه ای مختلف در قالب فیلم و بروشور، ارسال پیامک پیشگیری از خشونت به منظور ارتقای آگاهی عمومی و آموزش شهروندان، همکاری و هماهنگی و استفاده از ظرفیت و توان نهادهای مردمی برای پیشگیری از خشونت و از جمله برنامه ها با شناسایی معلمان و مدرسان مدیریت خشم و برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت خشم، نهادهای مردمی برای پیشگیری از خشونت در حال انجام هستند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران تصریح کرد: همچنین به زندانیانی که پس از آزادی مرتکب سرقت های خشن شده اند با هدف رصد و حمایت اجتماعی و کمک از اقدامات مورد توجه ویژه قرار می گیرد. گرفته شده در سال 1402 توسط معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران بوده است.

این نیکوکار خاطرنشان کرد: مهارت هایی مانند ارتباط بدون خشونت برای دانش آموزان، توسعه صلح و سازش و روش های حل مسئله با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به کودکان و نوجوانان آموزش داده شده است.

وی ادامه داد: همچنین جلسات همفکری و هم افزایی برای تعامل و همکاری در اجرای برنامه ها با دستگاه های معتمد از جمله اداره کل اقدامات تامینی و تربیتی زندان ها و آموزش و پرورش استان تهران برگزار شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران تاکید کرد: برگزاری کارگاه ها و جلسات آموزشی با حضور قضات و وکلا با موضوع پیامدهای خشونت و کنترل خشم از برنامه های معاونت رئیس جمهور است که با آن همکاری می کند. با آموزش در شهرهایی با بافت سنتی و آمار، خشونت زیادی در آنها وجود دارد، این اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.