افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

چه گلی برای خانه خوب است؟ / آیا سیگاری در خانه دارید؟ زنگ نداری؟ آنها برای تصفیه هوا عالی هستند.

  • کد خبر : 141392
چه گلی برای خانه خوب است؟  / آیا سیگاری در خانه دارید؟  زنگ نداری؟  آنها برای تصفیه هوا عالی هستند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه بیشتر افراد علاقه مند به داشتن گل و گیاه در خانه خود هستند و دوست دارند دکوراسیون و طراحی خود را با این زیبایی ها زیبا و شکیل کنند و حتی در دکوراسیون مدرن سعی می کنند چیزها را کم کرده و ساده و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه بیشتر افراد علاقه مند به داشتن گل و گیاه در خانه خود هستند و دوست دارند دکوراسیون و طراحی خود را با این زیبایی ها زیبا و شکیل کنند و حتی در دکوراسیون مدرن سعی می کنند چیزها را کم کرده و ساده و ساده کنند. آرام برای خودنمایی خانه، گل ها و گلدان ها هنوز در داخل خانه دیده می شوند و برای بسیاری از افراد خوب بودن آن مهم است، با در نظر گرفتن این موضوع می توان گفت که هیچکس نمی تواند این گیاهان سبز را از خانه خارج کند. و زندگی در ضمن برای تعدادی از دوستان این سوال پیش میاد که چه نوع گلی برای خونه خوبه چون امروزه خیلی از آپارتمان نشین ها هستن که برنامه های خاص خودشون رو دارن یعنی میتونن فکر کنن یا نه.

با در نظر گرفتن این موضوع باید به دنبال گل ها و گیاهانی باشیم که بتوانند با شرایط خانه ما سازگار شوند و در مورد اینکه چه نوع گلی برای خانه خوب است باید بگوییم که باید آن دسته از گیاهان سرپوشیده را انتخاب کرد که مقاوم هستند و می توانند خود را با شرایط مختلف تطبیق دهند، سازگاری پیدا کنند و آن را بیان کنند و خوشبختانه در دل طبیعت به راحتی می توانید تا حد امکان از این گل ها و گیاهان پیدا کنید، زیرا طبیعت همیشه می تواند ما را شگفت زده کند و به ما نشان دهد که دارد. یک خالق بزرگ و قدرتمند که می تواند چیز بهتری خلق کند. حال برویم سراغ پاسخ این سوال که کدام گل برای خانه خوب است و تعدادی از آنها را ارائه کنیم.

چه گلی برای خانه خوب است؟ گل عنکبوت

گل عنکبوت را می توان یکی از گیاهانی دانست که اگر خاک مرطوب داشته باشد می تواند رشد بسیار خوبی داشته باشد، اما اگر یادتان باشد هر از چند گاهی به آن آبیاری کنید، خراب نمی شود و شما را می بخشد. بهتر است این گیاه زیبا را در مکانی قرار دهید که دارای نور غیرمستقیم متوسط ​​یا زیاد باشد و دو بار در بهار و تابستان کود دهی کنید، از جمله نقاط قوت این گیاه، جالب است که به تصفیه بی نظیر آن اشاره کرد که می تواند بیشترین میزان را از بین ببرد. مونوکسید کربن . ، بنزن، زایلن و فرمالدئید در هوا امکان پذیر است و برای حیوانات و انسان مضر نیست، اما جالب است بدانید که گاهی اوقات باعث ایجاد توهم خفیف در گربه ها می شود.

چه گل خوبی برای خانه

چه گلی برای خانه خوب است؟ فیکوس

امروزه می توان فیکوس را به عنوان یکی از گیاهان معروف و پرطرفدار در بین مردم دانست که از آن برای نگهداری آن در داخل خانه و محل کار خود بسیار استفاده می کنند زیرا ظاهر بسیار زیبایی دارد. ترجیح این گیاه برای دریافت نور غیرمستقیم است، دوست دارد خاکش مرطوب باشد و همچنین پیشنهاد می کنیم هر از چند گاهی آن را با اسپری مرطوب کنید. یکی از فواید بزرگ این گیاه تصفیه و پاکسازی هوای داخل خانه است و به دلیل ظاهر جذابی که دارد می تواند به نقطه کانونی در دکوراسیون و طراحی شما تبدیل شود.

اما این گیاه دارای معایبی است، مثلا شیره این گیاه می تواند باعث ایجاد حساسیت پوستی در حیوانات خانگی و حتی انسان شود. اگر حیوان خانگی شما برگ را بجود، ممکن است باعث اسهال و استفراغ شود. این گیاه را زیاد جابجا نکنید چون حساس است و دوست ندارد! اگر دیدید که شیره زیاد تولید می کند بیشتر مراقب باشید زیرا ممکن است به حشرات آلوده شده باشد اما آن را به صورت شیره می بینید.

چه گل خوبی برای خانه

چه گلی برای خانه خوب است؟ پیچک شیطان

احتمالاً بسیاری از شما این گیاه را با نام پوتوس می شناسید که امروزه بسیاری از مردم آن را حتی در آب می رویند و می توانید برگی از این گیاه را در یک بطری کوچک آب روی میز بسیاری از کافه ها ببینید. در مورد این گیاه فوق العاده می توان گفت یکی از گیاهان آپارتمانی است که بسیار سازگار است و در نور کم به خوبی رشد می کند. این گیاه رایج را می توان در شرایط بسیار ساده نگهداری کرد که می تواند شروع خوبی برای افرادی باشد که کیلومترها در نگهداری گل و گیاه ندارند.

در تمیز کردن و تصفیه هوای خانه بسیار خوب است و به ندرت می پوسد. اگر برگ های این گیاه پژمرده شد، پس می دانید تشنه است و اگر بعد از آبیاری بهبود نیافت، به این معنی است که گیاه به گلدان بزرگتری نیاز دارد. تنها بدی پوتوس این است که برگ های آن به دلیل وجود اگزالات سمی است و به همین دلیل نباید توسط کودکان یا حیوانات خانگی جویده شود.

چه گل خوبی برای خانه





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.