افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

بهترین لباس برای شکم بزرگ / شکم شما را بیمار می کند، همه فکر می کنند با این لیپوساکشن کردید

  • کد خبر : 141378
بهترین لباس برای شکم بزرگ / شکم شما را بیمار می کند، همه فکر می کنند با این لیپوساکشن کردید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- داشتن استایل خوب می تواند در روابط اجتماعی ما بسیار موثر باشد، مثلاً اگر با لباس صورتی و بوی عرق به مصاحبه شغلی بروید، فکر می کنید چند درصد شانس قبولی شما را دارد؟ به نظر می رسد احتمال منفی 100% وجود دارد، به همین […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- داشتن استایل خوب می تواند در روابط اجتماعی ما بسیار موثر باشد، مثلاً اگر با لباس صورتی و بوی عرق به مصاحبه شغلی بروید، فکر می کنید چند درصد شانس قبولی شما را دارد؟ به نظر می رسد احتمال منفی 100% وجود دارد، به همین دلیل بسیار مهم است که به استایل خود توجه کنید و تلاش لازم را برای ظاهر بهتر انجام دهید، می خواهیم در مورد لباس برای شکم بزرگ صحبت کنیم زیرا امروزه شکم داشتن در حال تبدیل شدن است. یک مشکل بزرگ برای ما ایرانی ها.

البته همه دوست دارند شکمی صاف و صاف داشته باشند، اما گاهی پیش می آید که به دلیل ژنتیک، سبک زندگی، رژیم غذایی و حتی مصرف یک سری داروها شکممان بزرگ می شود و این گاهی باعث می شود اعتماد به نفسمان کم شود. مخصوصاً وقتی می خواهیم به مهمانی برویم، اما جای نگرانی نیست زیرا این روزها استایلیست ها یک سری لباس برای شکم بزرگ معرفی کرده اند که با پوشیدن آن ها می توانید این مشکل را تا حد زیادی روی بدن خود کم کنید. اعتماد بنفس خود را پس بیایید وقت را تلف نکنیم و برویم چند لباس برای شکم بزرگ معرفی کنیم.

لباس های گشادتر شما را زیباتر نشان می دهد

اگر اضافه وزن دارید و می خواهید شکم خود را پنهان کنید، پیشنهاد می کنیم لباس هایی بزرگتر از سایز و گشاد بپوشید. این لباس ها و به طور کلی هر لباسی که برای پنهان کردن شکم خود استفاده می کنید، بهتر است در برش و دوخت آزادی داشته باشید، مثلا مانتوهایی که جلو باز هستند و این روزها مد شده اند یا کت های کیمونو می توانند آنهایی باشید. انتخاب برای افراد دارای اضافه وزن

بهترین لباس برای شکم بزرگ.

سبک های تک رنگ با رنگ های تیره را انتخاب کنید.

استایل تک رنگ به سبکی اطلاق می شود که در آن از سایه های مختلف یک رنگ در آیتم های مختلف استفاده می شود. یکی از ویژگی های خوب این استایل این است که به راحتی با لباس های دیگر ترکیب می شود و از آنجایی که تک رنگ است و در لبه بین لباس ها برجسته نیست، حتی به نوعی از بین می رود و بدن شما را لاغرتر و کشیده به نظر می رساند.

به همین دلیل، اگر شکم دارید و این روی اعتماد به نفس شما تاثیر گذاشته است، به شما توصیه می کنیم استایل های این دسته را انتخاب کنید، همچنین بهتر است از رنگ های تیره مانند آبی سرمه ای و مشکی نیز برای این منظور استفاده کنید. آنها شما را لاغرتر نشان می دهند و رنگ های روشن شما را چاق تر نشان می دهند.

بهترین لباس برای شکم بزرگ.

از شلوارهایی که بلند یا بلند هستند غافل نشوید.

یکی از بهترین کارهایی که خانم‌های باردار در انتخاب شلوار می‌توانند انجام دهند این است که شلوارهایی را انتخاب کنند که دارای درز بلند یا متوسط ​​هستند. حالا مهم نیست شلوارتان کتان باشد یا جین، فقط باید مطمئن شوید که فاق بلندی داشته باشد و شکمتان را پنهان کند. به طور کلی این مدل شلوار می تواند نقش شلوار جین تنگ را به زیبایی هر چه بیشتر ایفا کند و شکم را به داخل هل دهد.

بهترین لباس برای شکم بزرگ.

بهتر است یقه لباس شما V شکل باشد.

اگر بالاتنه بزرگی دارید، توصیه ما برای کوچکتر نشان دادن آن این است که لباس هایی با یقه گرد یا V شکل انتخاب کنید، زیرا این یقه ها برخلاف یقه های گرد، قسمت بالایی بدن را بزرگتر نشان می دهند. به کشیدگی و طول یقه های ضخیم که بالاتنه و گردن را بلندتر نشان می دهد و در نتیجه توجه را از معده دور می کند.

البته یقه های کلفت انواع مختلفی دارند و بهترین مدل برای افرادی که شکم بزرگی دارند و چاق هستند یقه های کلفتی هستند که باز و پهن هستند و دو طرف یقه در این مدل ها از یقه دور است. و به شانه های شما نزدیک است.

بهترین لباس برای شکم بزرگ.

پارچه های چاپ شده را انتخاب نکنید، لباس های ساده را امتحان کنید.

آیا فکر می کنید پارچه هایی که طرح دارند برای منحرف کردن توجه از شکم شما مناسب هستند؟ پاسخ منفی است! بنابراین توصیه ما به شما این است که تا حد امکان پارچه هایی با طرح های ساده یا با طرح های کوچک انتخاب کنید تا بتوانید شکم خود را پنهان کنید. به علاوه، آن لباس هایی را که طرح هایشان روی شکم شما قرار می گیرد، آتش بزنید!

در نهایت خودتان را دوست داشته باشید، گاهی اوقات داشتن شکم می تواند ژنتیکی باشد، اما ما به دنیا آمده ایم تا بهترین نسخه از خودمان باشیم، سعی کنید اگر اذیتتان کرد، آن را کاهش دهید، به جز انجام عمل های سنگین و خطرناک است. اما از شکم خود متنفر نباشید در نهایت این بخشی از وجود شماست و باید خودتان را دوست داشته باشید، چه خوب و چه بد، زیرا تنها کسی که برایتان باقی می ماند خودتان هستید.

بهترین لباس برای شکم بزرگ.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.