افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

فیلم | سگ گمشده ای که 4 سال در کنار جاده منتظر صاحبش بود

  • کد خبر : 141196
فیلم |  سگ گمشده ای که 4 سال در کنار جاده منتظر صاحبش بود

آفتاب نیوز: سگی تنها و وفادار که از یک ماشین در حال حرکت بیرون پرید و از یک جاده شلوغ فرار کرد، چهار سال منتظر بود تا صاحبش او را در همان نقطه ای که او پریده بود پیدا کند. Anochit Uncharuen سگ را دو بار در جاده ای در شمال شرقی تایلند دید و […]

آفتاب نیوز:

سگی تنها و وفادار که از یک ماشین در حال حرکت بیرون پرید و از یک جاده شلوغ فرار کرد، چهار سال منتظر بود تا صاحبش او را در همان نقطه ای که او پریده بود پیدا کند. Anochit Uncharuen سگ را دو بار در جاده ای در شمال شرقی تایلند دید و تصمیم گرفت تا زمانی که صاحبش پیدا شود او را ببرد.

به گزارش روزیاتو، زمانی که مردم محلی به او گفتند که این سگ چهار سال در آنجا نشسته است، این مرد 45 ساله سگ را نزد دامپزشک برد و خودش از آن مراقبت کرد و نامش را لئو گذاشت، اما پس از چند روز، لئو. او از خانه اش فرار کرد و دوباره در همان مکان کنار جاده در انتظار صاحب واقعی اش پیدا شد.

Uncharuen توضیح داد: “من او را به دامپزشکی بردم، از او مراقبت کردم و او را لئو صدا کردم، اما چند روز بعد او ناپدید شد و دوباره او را در همان مکان یافتم.” بنابراین به او اجازه دادم در آنجا بماند و هر روز برایش غذا می آوردم.»

وی ادامه داد: من با موتورسیکلت خود از کنار این جاده عبور می کردم و به مدت یک هفته هر روز آن را می دیدم به همین دلیل از اهالی محل در مورد صاحب سگ پرسیدم و گفتند سگ ولگردی است و گفتند در آنجا منتظر بوده است. از سال قبل “من این سگ را در سال 2016 پیدا کردم، زمانی که بسیار لاغر بود و ضایعات پوستی داشت.”

Anochit تصمیم گرفت داستان لئو و ویدیویی از او را به اشتراک بگذارد که باعث شد صاحب سگ جلو بیاید. صاحب این سگ، نووی سیتیسارن، یک زن 64 ساله، گفت که سگش، بونبون، در سال 2015 پس از پریدن از صندوق عقب کامیونش ناپدید شد. نوی توضیح داد: «در حال عبور از این خیابان بودم که متوجه شدم بون بون نیست. من و شوهرم با ماشین به دنبال او گشتیم، اما نتوانستیم او را پیدا کنیم و نمی دانستیم کجا می تواند باشد.»

وقتی نووی به همان نقطه بازگشت، سگ با هیجان به سمت او دوید و اجازه داد سرش را نوازش کند. به نظر می رسید که بنبون برای کنار آمدن با احساسات خود به زمان نیاز دارد، بنابراین نوی قول داد که روز بعد برگردد.

با این حال، در همان شب، یک زن محلی به نام ساوالاک پینوویچ، 45 ساله، گفت که او نیز سگ را در همان مکان در اوایل سال 2016 پیدا کرده است. دوستدار او.

نووی گفت که خوشحال خواهد شد که اجازه دهد این سگ وفادار در کنار ساوالاک بماند.

او گفت: من درخواست شما را رد نمی کنم. با توجه به اینکه او چقدر از سگ مراقبت می کند، فکر می کنم آنها با هم خوشحال خواهند شد، اما دوست دارم سگ را در خانه نگه دارد.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.