افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

با هر دشمنی که عزت و حیثیت جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند، مبارزه خواهیم کرد.

  • کد خبر : 141048
با هر دشمنی که عزت و حیثیت جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند، مبارزه خواهیم کرد.

به گزارش سایت خبریحامیان ولایت» سردار سرلشکر حسین سلامی در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی سپاه استان قزوین که صبح امروز در محل سالن اجتماعات حضرت زهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: در منطق انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام. نظام دشمن تمام بشریت است و امروز دنیا علیه آنها قیام کرده است. وی […]

به گزارش سایت خبریحامیان ولایت»


سردار سرلشکر حسین سلامی در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی سپاه استان قزوین که صبح امروز در محل سالن اجتماعات حضرت زهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: در منطق انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام. نظام دشمن تمام بشریت است و امروز دنیا علیه آنها قیام کرده است.


وی با بیان اینکه بسیج برای همه مثل خورشید می درخشد و مثل باران بهاری بر سر همه می بارد، افزود: ما حافظ انقلاب اسلامی هستیم و مالک نیستیم و حاکمان در نظام اسلامی خادم مردم محسوب می شوند و نه. فرماندهان بر این اساس ما معتقدیم که خادمان باید بال های تواضع خود را در برابر مردم به ویژه مستضعفان که وارثان اصلی انقلاب هستند بگشایند.



فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما افتخار می کنیم که در چند جبهه می جنگیم، تصریح کرد: با آمریکا، صهیونیسم و ​​هرکسی که عظمت، عزت، عزت، عظمت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد، مبارزه خواهیم کرد. و در همین راستا در جهت رفع فقر و محرومیت نیز گام برمی داریم.


سرلشکر سلامی گفت: با هم کشور را می سازیم چرا که ظرفیت، استعداد، احساس و عاطفه در کشور جاری است. در کشور ما احساس دینی، شعور انقلابی و برادری وجود دارد و این کشور به برکت قلب های بزرگ ساخته شده است.


این مقام ارشد نظامی افزود: با قلب ایمان و دست و پا نظام را به پیش می بریم در حالی که ایمان عمیق قلبی و احساس عمیق برادری سرمایه اصلی ما برای پیشروی به افق های بالاتر است و به فرموده معظم له فرمان رهبر، در آستانه پیروزی ما قله های بزرگی هستیم.


وی تاکید کرد: به اذن خداوند متعال دشمنان را به طور کامل شکست خواهیم داد و نشانه های پیروزی را در جبهه های مقاومت اسلامی شکست خواهیم داد و عزت، تسلیم نشدن و مقاومت مسلمانان، دشمنان را ناتوان و مستاصل کرده است.



فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: محرومیت زدایی از جمعیت روستاهای دور و نزدیک استان قزوین رسالت سپاه و بسیج است. این اقدام دمی از حیات است و روح و نور امید را در دلها روشن می کند و مشعل های امید را در دل مردم روشن می کند و امید است خداوند متعال به همه مسئولین ذیربط، مردم و خیرین طول عمر عنایت فرماید. با عزت و با تنی سالم و دلی شاد.


این مقام ارشد نظامی همچنین خطاب به پیشکسوتان قرارگاه دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس با دشمنان سرسخت و قدرتمند روبرو شدید و مسیرهای سخت را آسان کردید. شما از ارزش ها و احکام الهی و آرمان های والای انقلاب اسلامی دفاع کردید و نگذاشتید دشمن پا به خاک ما بگذارد.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان حضرت علی (ع) که فرمودند: «اگر دشمنی به عمق سرزمین ملتی برود، آن ملت ذلیل می‌شود»، افزود: اضافه کرد: جانبازان دفاع مقدس گواه بزرگ عزت این سرزمین هستند و تاریخ کشوری با آن رشادت ها و دلاوری ها سرافراز است.

وی تصریح کرد: جانبازان پایه گذار فرهنگ جهاد هستند و اگر در میدان های سخت نمی جنگیدند امروز نه تنها ایران اسلامی بلکه هیچ یک از سرزمین های اسلامی از سلطه ظالمان رها نمی شد.

سرلشکر سلامی گفت: جهان حداقل در یک ماه و نیم گذشته چهره وحشتناک، ظالم و جنایتکار دشمن را دید و زمانی که چهره واقعی دشمن از پشت نقاب بیرون آمد و ماهیت شیطانی آن در سراسر جهان آشکار شد. منطق انقلاب اسلامی در دنیا درخشید و همه فهمیدند که انقلاب با الهام و وجدان رهبران خود واقعیت نفرت انگیز استکبار را که یک حقیقت بود به اذهان جهانیان وارد کرد.

این مقام ارشد نظامی در پایان گفت: مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان فرمودند: بسیجیان وقتی به مردم خدمت می کنند از کسی شناسنامه نمی خواهند و نمی پرسند مسلمان هستی یا مسیحی، مذهبی یا مذهبی. مذهبی، انقلابی یا غیرانقلابی.» اصولاً باید گفت بسیجیان به یک اندازه به همه خدمت می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.