افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

هنر درست کردن خمیر پیتزا حرفه ای در خانه

  • کد خبر : 140862
هنر درست کردن خمیر پیتزا حرفه ای در خانه

به گزارش رکنا، برای تهیه یک پیتزای خوب باید خمیر خوبی داشته باشید. در این مقاله طرز تهیه آن را خواهید آموخت. خمیر پیتزا ما به شما عالی و خوشمزه ارائه می دهیم. ساختن یک پیتزا با رنگ طلایی خوب و پنیر کاملا و درست ذوب شده سخت به نظر می رسد اما درست کردن […]

به گزارش رکنا، برای تهیه یک پیتزای خوب باید خمیر خوبی داشته باشید. در این مقاله طرز تهیه آن را خواهید آموخت. خمیر پیتزا ما به شما عالی و خوشمزه ارائه می دهیم.

ساختن یک پیتزا با رنگ طلایی خوب و پنیر کاملا و درست ذوب شده سخت به نظر می رسد اما درست کردن این پیتزا نیاز به دقت و توجه به دمای فر یا زمان ورز دادن خمیر دارد. برای درست کردن یک پیتزا خوب به یک خمیر خوب نیاز دارید. پس موارد زیر را به خاطر بسپارید:

خمیر را زیاد هم نزنید.

مواد خمیر را داخل کاسه بریزید و دستگاه را بگذارید تا زمانی که مواد مخلوط شوند. ورز دادن زیاد باعث سفت و خشک شدن خمیر می شود.

خمیر را صاف و یکدست پهن کنید.

ابتدا خمیر را به شکل توپ درآورید و سپس به آرامی آن را پهن کنید. وقتی خمیر را به صورت دایره ای در می آورید، می توانید به راحتی آن را روی یک تابه دایره ای پیتزا پهن کنید. بعد از باز کردن خمیر با وردنه آن را کاملا صاف کنید. سعی کنید همان فشار را با دست خود حفظ کنید تا ضخامت خمیر در تمام صفحه یکنواخت باشد.

خمیر را زیاد نازک نکنید.

آره جرم اگر خیلی نازک باشد، سس، پنیر پیتزا و سایر مواد را در خود جای نمی دهد. بنابراین، اگر ضخامت خمیر کافی باشد، برش های پیتزا به طور طبیعی عالی خواهند بود.

خمیر را زیاد نپزید.

یکی از دلایل خشک شدن خمیر پیتزا پختن طولانی مدت آن است، ما برای شما راه حلی برای جلوگیری از خشک شدن آن آورده ایم. ابتدا ظرف مورد نظر را چرب کرده و سپس خمیر پیتزای آماده شده را روی آن قرار دهید سپس مقدار زیادی سس گوجه فرنگی و پنیر پیتزا بریزید سپس مواد پیتزا را بریزید و دوباره مقدار زیادی پنیر اضافه کنید و فر از قبل گرم شده است. دمای فر را زیاد کنید و مدتی بپزید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.