افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

Vivo Y100i با قیمت بسیار پایین و مشخصات خوب روانه بازار شد

  • کد خبر : 140813
Vivo Y100i با قیمت بسیار پایین و مشخصات خوب روانه بازار شد

ویوو یک شرکت چینی لوازم الکترونیکی مصرفی است که در سال 2009 تاسیس شد. این شرکت محصولات متنوعی از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، پوشیدنی‌ها و دستگاه‌های صوتی را در ویترین خود دارد و همواره سعی کرده دستگاه‌های باکیفیت و با قیمت‌های مقرون به صرفه را روانه بازار کند. با گذشت زمان ویوو با ارائه محصولات […]

ویوو یک شرکت چینی لوازم الکترونیکی مصرفی است که در سال 2009 تاسیس شد. این شرکت محصولات متنوعی از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، پوشیدنی‌ها و دستگاه‌های صوتی را در ویترین خود دارد و همواره سعی کرده دستگاه‌های باکیفیت و با قیمت‌های مقرون به صرفه را روانه بازار کند.

با گذشت زمان ویوو با ارائه محصولات باکیفیت و قدرتمند به یکی از برندهای محبوب و محبوب در بازار دستگاه های هوشمند تبدیل شد. اخیرا این شرکت توجه زیادی به توسعه فناوری دوربین در دستگاه های خود داشته و محصولاتی با دوربین های پیشرفته و امکانات عالی معرفی کرده است.

ویوو از زمان آغاز به کار خود به سرعت در بازار بین المللی رشد کرده و محبوبیت زیادی به ویژه در کشورهای آسیایی به دست آورده است. با تمرکز بر طراحی زیبا، عملکرد خوب و نوآوری های پیشرفته، Vivo یک رقیب قدرتمند و محبوب در بازار گوشی های هوشمند محسوب می شود.

Vivo Y100i جدیدترین گوشی هوشمند ساخت این شرکت است که چند هفته پیش معرفی شد و از چند روز پیش پیش فروش آن در چین آغاز شد. اکنون این برند به طور رسمی گوشی جدید خود را برای بازار خانگی خود یعنی چین معرفی کرده است.

Vivo Y100i به عنوان یکی از اعضای جدید سری ویو Y با ویژگی های بسیار خوب و در عین حال قیمت بسیار رقابتی و مقرون به صرفه ای معرفی شد. به طور دقیق، قیمت این گوشی حتی ارزان تر از Y100 معمولی است و آن را به خرید بهتری نسبت به مدل پایه سری تبدیل می کند.

ویژگی ها و مشخصات Vivo Y100i

اگرچه Vivo Y100i یک گوشی هوشمند اقتصادی است، اما ویژگی های آن بسیار قابل قبول است. در زیر مهمترین ویژگی ها و مشخصات این گوشی را گردآوری کرده ایم تا متوجه شوید با چه نوع محصولی سروکار دارید.

صفحه نمایش و اسکنر اثر انگشت

ویوو Y100i

Vivo Y100i دارای صفحه نمایش 6.64 اینچی است. این صفحه نمایش یک پنل LCD با وضوح 2388 در 1080 پیکسل است که به این معنی است که می تواند وضوح FHD+ را ارائه دهد. این رزولوشن برای یک گوشی مقرون به صرفه کافی است و می تواند تصاویری واضح با جزئیات خوب به نمایش بگذارد. علاوه بر این، گوشی هوشمند جدید Vivo طیف رنگ های استاندارد را به اندازه کافی و قابل قبول پوشش می دهد تا تجربه تماشای فیلم و بازی را افزایش دهد.

به طور دقیق تر، صفحه نمایش Y100i حدود 96 درصد از فضای رنگی NTSC و 100 درصد از فضای رنگی P3 را پوشش می دهد. اینها باید باعث شود صفحه نمایش تصاویری شاد با رنگ های زنده ارائه دهد.

اما از آنجایی که صفحه نمایش ویوو Y100i AMOLED نیست، امکان نصب اسکنر اثر انگشت در زیر آن وجود ندارد و این سنسور به کناره بدنه منتقل شده و در دکمه پاور ادغام شده است. البته نمی توان این موضوع را مشکل بزرگی دانست، زیرا اسکنر اثر انگشت بسیار خوب عمل می کند و قفل گشایی ایمن، سریع و راحت را فراهم می کند.

تنظیمات دوربین Vivo Y100i

ویوو Y100i

در پشت بدنه، Vivo Y100i از دوربین دوگانه استفاده می کند. این دوربین دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. علاوه بر این، ماژول دوربین دارای سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با دیافراگم f/2.4 است که به عنوان یک سنسور کمکی عمل می کند. اگرچه ممکن است این ماژول دوگانه چندان جذاب به نظر نرسد، اما حقیقت این است که داشتن سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در این بازه قیمتی یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

در مورد دوربین سلفی نیز باید گفت که ویوو Y100i دارای سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است و این دوربین سلفی در سوراخی بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

سخت افزار میان رده عالی

Vivo Y100i برای پردازش اطلاعات به یکی از تراشه های میان رده مدیاتک به نام Dimension 6020 متکی است. این پردازنده 7 نانومتری دارای یک CPU هشت هسته ای با دو هسته کم مصرف ARM Cortex A76 و شش هسته ARM Cortex A55 است. اگرچه این پردازنده در رده متوسط ​​قرار می گیرد، اما قادر است اکثر برنامه ها و بازی های روز را به درستی اجرا کند.

ویوو Y100i

صحبت از بازی شد، باید اشاره کنیم که گوشی جدید ویوو از تراشه گرافیکی Mali G57 بهره می برد که می تواند نرخ فریم خوبی را در بازی های محبوب و محبوب اندروید ارائه دهد. علاوه بر این، برای ارائه بهترین عملکرد پردازشی، گوشی Vivo Y100i به 12 گیگابایت رم LPDDR4X مجهز شده و همچنین دارای حافظه داخلی بسیار بزرگ با حجم 512 گیگابایت (نوع UFS 2.2) است.

سایر ویژگی های Vivo Y100i

Vivo Y100i انرژی خود را از باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت تامین می کند. این گوشی از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند، به این معنی که باتری را می توان از صفر تا 100 درصد با سرعت معقول شارژ کرد.

در بخش نرم‌افزار، Vivo Y100i دارای سیستم‌عامل OriginOS 3 مبتنی بر Android 13 است که به‌طور پیش‌فرض نصب شده است و می‌توان از آن استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان، درگاه اختصاصی کارت حافظه microSD و پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.1 اشاره کرد.

ویوو Y100i

قیمت و زمان عرضه ویوو Y100i

Y100i 1599 یوان، تقریباً 225 دلار آمریکا قیمت دارد. این گوشی در رنگ‌های آبی، مشکی و صورتی عرضه می‌شود و در حال حاضر فقط برای خرید در چین در دسترس است و Vivo هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی آن منتشر نکرده است. بد نیست بدانید که مدل معمولی ویوو Y100 در سراسر جهان موجود است و بر این اساس می توان پیش بینی کرد که این گوشی جدید احتمالا به زودی راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.