افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

توماج صالحی بازداشت شد

  • کد خبر : 140771
توماج صالحی بازداشت شد

مرکز رسانه های قوه قضائیه اعلام کرد: توماج صالحی در جریان تشکیل پرونده جدید قضایی به دلیل ادعاهای واهی و غیرمستند بازداشت شد. به گزارش ایلنا، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، توماج صالحی که چندی پیش با تصمیم دیوان عالی کشور مبنی بر رسیدگی مجدد به پرونده خود در قوه قضائیه، پس از […]


مرکز رسانه های قوه قضائیه اعلام کرد:



توماج صالحی در جریان تشکیل پرونده جدید قضایی به دلیل ادعاهای واهی و غیرمستند بازداشت شد.


به گزارش ایلنا، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، توماج صالحی که چندی پیش با تصمیم دیوان عالی کشور مبنی بر رسیدگی مجدد به پرونده خود در قوه قضائیه، پس از اظهارنظرهای نادرست و غیرمستندی که در سال جاری منتشر کرد، آزاد شد. فضای مجازی متهم به نشر اکاذیب و تشویش است. اذهان عمومی دستگیر شد.

فرد مذکور در پی آزادی توماج صالحی اظهارات غیرمستند و متناقضی در فضای مجازی کرد. توماج صالحی در سخنان خود مدعی شکایت از برخی افراد شده بود، اما بررسی پرونده قضایی اخیر وی و بررسی های مراجع قضایی نشان می دهد که نه این فرد و نه وکیل وی هیچ شکایتی از کلانتری و قضات دادگاه نداشته اند. دادگاه. مورد تا کنون

در این زمینه حجت الاسلام والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان با قدردانی از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: قطعاً بدون توجه به حاشیه سازی و رسیدگی به پرونده های قضایی رسیدگی می شود. رسیدگی به کلیه پرونده ها طبق قانون انجام خواهد شد.»

حجت الاسلام والمسلمین جعفری ادامه داد: در مورد توماج صالحی با بررسی های دقیق انجام شده تمامی مراحل، دستگیری، بازجویی و تحقیقات طبق قانون انجام شده است.

رئیس دیوان عالی استان اصفهان ضمن تاکید بر اینکه قانون باید ملاک و ملاک تصمیم گیری در تمامی اقدامات قضایی باشد، گفت: برخی از افراد درباره مراحل و روند افرادی که از تسهیلات قانونی بهره مند می شوند سوال مطرح می کنند که قطعا این کار انجام می شود. مطابق با قانون. بازداشت در پرونده جدید قضایی نیز طبق قانون انجام شده است و البته سوابق افراد برای تصمیم گیری و تخصیص تسهیلات قانونی موثر است.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.