افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » هشدار باشگاه پرسپولیس نسبت به فروش بلیت جعلی

  • کد خبر : 140683
اسمارتک نیوز » هشدار باشگاه پرسپولیس نسبت به فروش بلیت جعلی

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه 23 آذرماه در دیداری حساس باید به مصاف الدیل برود. دیداری که سرنوشت سرخپوشان پایتخت را به سمت مرحله بعدی این رقابت ها رقم می زند و شاگردان گل محمدی برای صعود در آزادی جوب تلاش می کنند. با توجه به فعالیت چند […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه 23 آذرماه در دیداری حساس باید به مصاف الدیل برود. دیداری که سرنوشت سرخپوشان پایتخت را به سمت مرحله بعدی این رقابت ها رقم می زند و شاگردان گل محمدی برای صعود در آزادی جوب تلاش می کنند.

با توجه به فعالیت چند ساعت اخیر برخی صفحات اینترنتی با هدف فروش بازی پرسپولیس و الدیل، باشگاه پرسپولیس به این فعالیت ها واکنش نشان داد و نوشت: هواداران نمی توانند با بلیت های جعلی که ثبت نام نکرده اند وارد ورزشگاه شوند. ملی او کد فریب بازار سیاه را نخورید. با توجه به اینکه چنین اقدامی کلاهبرداری از اهالی فوتبال و در وهله اول اقدامی علیه امنیت ورزشگاه و مسابقه است، انتظار می رود نهادهای ذیربط نسبت به رفع این معضل در آینده اقدامات لازم و بازدارنده را انجام دهند.

این افراد سودجو علاوه بر ایجاد خسارت برای خریداران، مشکلاتی را نیز در ورزشگاه ایجاد می کنند که در مسابقات بین المللی می تواند عواقب ناگواری برای باشگاه و فوتبال کشور داشته باشد. همچنین هواداران عزیز توجه داشته باشند که نحوه ورود به ورزشگاه به این صورت خواهد بود که در صورت عدم تطابق بلیط خریداری شده با کد ملی فرد، اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت. کد ملی توسط خریدار هنگام خرید بلیت در سامانه رسمی فروش بلیت وارد می شود. وقتی مردم در بازار سیاه اسکناس می خرند راهی برای ثبت کد ملی وجود ندارد.

در ادامه آمده است: جهت اطلاع شما تاکید می شود تنها سایت فروش بلیت بازی های پرسپولیس https://footballeticket.ir/ می باشد، در صورتی که در سامانه و سایت دیگری بلیت خریداری کرده باشید، بلیط شما قابل استفاده نیست. و نمی توانید به استادیوم بروید، در روز مسابقه از آن اجتناب کنید. فروش بلیت در بازار سیاه و سایت های فروش اینترنتی غیر از سایت درج شده و همچنین خرید آن اقدام مستقیم علیه باشگاه پرسپولیس است پس به عنوان بازیکن پرسپولیس علیه پرسپولیس اقدام نکنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.