به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، صادق ضیائیان گفت: از امروز تا یکشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان، روز جمعه در مناطقی از مازندران و گلستان و شنبه در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: طی پنج روز آینده در سایر نقاط کشور جو نسبتاً پایدار و غالب خواهد بود و با توجه به ثبات و سکون نسبی هوا غلظت آلاینده های هوا افزایش و کیفیت کاهش می یابد. شهرهای صنعتی و شهرهای پرجمعیت مانند تهران، کرج، اصفهان و تبریز پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات هواشناسی و مدیریت بحران کشور ادامه داد: امروز خلیج فارس متلاطم می شود.

وی درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (19 آذرماه) نیمه ابری تا نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با غبار محلی گاهی وزش باد ملایم و در شب با کاهش ابر محلی و در برخی ساعات همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد ملایم و در شب با کاهش ابر و ابری پیش بینی می شود. گرد و خاک. . تهران در این روز کمینه دمای 8 درجه سانتیگراد و بیشینه 16 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود و شنبه (20 آبان) صاف همراه با مه و غبار محلی در برخی ساعات با حداقل دمای 9 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. و حداکثر دما 16 درجه سانتیگراد.