افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

گردآوری اطلاعات اقتصادی از ایرانیان.

  • کد خبر : 140490
گردآوری اطلاعات اقتصادی از ایرانیان.

به گزارش بازار، علیرضا عسگریان با اشاره به جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای ایرانی در پایگاه بهزیستی ایران گفت: جمع آوری اطلاعات در پایگاه بهزیستی ایران با کمک نهادهای مرتبط انجام می شود. عسگریان با بیان اینکه باید همه شاخص ها صحت سنجی شود تا حمایت ها عادلانه باشد، افزود: این بانک ظرفیتی برای اجرای […]

به گزارش بازار، علیرضا عسگریان با اشاره به جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای ایرانی در پایگاه بهزیستی ایران گفت: جمع آوری اطلاعات در پایگاه بهزیستی ایران با کمک نهادهای مرتبط انجام می شود.

عسگریان با بیان اینکه باید همه شاخص ها صحت سنجی شود تا حمایت ها عادلانه باشد، افزود: این بانک ظرفیتی برای اجرای طرح های دادگستری کشور است.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کاتالوگ الکترونیکی بر اساس بستر رفاهی ایرانیان در کشور در حال اجراست و برنامه های گسترده تری در آینده اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی شبکه ملی اعتبار گفت: اعمال داده های جدید موجب عدالت بیشتر در اجرای طرح ها می شود و در آینده با اجرای صدک ها این امر عملیاتی می شود.

عسگریان با بیان اینکه تاکنون بیش از 195 هزار فروشگاه به طرح کاتالوگ محصولات الکترونیکی پیوسته اند، افزود: ارتباط خریدار، بانک و فروشگاه بر اساس شبکه اعتباری ملی شکل گرفته است و تاکنون بیش از 27 میلیون نفر. پیوسته اند. از این پروژه استقبال کرد.

معاون رفاه وزیر رفاه ارتباط گسترده ای را که بین وزارت تعاون، کار و تامین اجتماعی و وزارت بهداشت وجود دارد را مورد تاکید قرار داد و گفت: با بهره مندی از شبکه خانه های بهداشت در سراسر کشور، طرح حمایتی از خانواده های دارای فرزند زیر سن قانونی انجام شد. پنج ساله که نیاز به حمایت غذایی دارد.

وی تاکید کرد: سند امنیت غذایی وزارت بهداشت مبنای این طرح است و در آن برای هر کودک از دهه اول تا پنجم یک میلیون تومان و برای کودکان دهه ششم و هفتم 600 هزار تومان واریز می شود. . . به حساب سرپرست خانوار.

عسگریان با بیان اینکه بزرگترین راهبرد دولت امنیت غذایی است، تصریح کرد: 125 هزار کودک تحت پوشش طرح حمایتی خانواده های دارای فرزند زیر پنج سال نیازمند حمایت غذایی هستند.

معاون رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون در تشریح طرح ملی یسنا نیز گفت: این طرح برای مادران باردار و شیرده با جامعه آماری 25 هزار مادر آغاز شده و 400 هزار تومان پرداخت می شود. خرید اقلام از طرح الکترونیک

وی بیان کرد: همگرایی خوبی برای اجرای طرح های حمایتی در کشور شکل گرفته و در آینده می توان برنامه های مختلفی را با بهره مندی از پنجره واحد پشتیبانی در کشور اجرا کرد.

عسگریان گفت: پایگاه سود نیز یکی دیگر از قابلیت های همسو با پایگاه رفاهی ایرانیان برای توزیع عادلانه منابع و امکانات در کشور است.

معاون وزیر کار در خصوص افزایش سن بازنشستگی نیز اظهار داشت: با افزایش امید به زندگی همانند سایر کشورهای دنیا، افزایش سن بازنشستگی نیز در راستای کمک به ثبات پول است.

وی با بیان اینکه در این طرح تعادل در نظر گرفته شده بود، افزود: مهمترین چالش صندوق ها اجرای طرح های بدون منابع مالی در گذشته بود که بحران ایجاد کرد.

عسگریان با بیان اینکه در دوره های مختلف سوءمدیریت لطمات زیادی به صندوق های بازنشستگی وارد کرده است، خاطرنشان کرد: دولت و مجلس در کنار هم در تلاش هستند تا در زمان مناسب زمینه را برای ثبات صندوق های بازنشستگی فراهم کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.