افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

بیرانوند به دنبال رکورد جدیدی است/ حمله دروازه بان پرسپولیس به رکورد استقلالی ها – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 140486
بیرانوند به دنبال رکورد جدیدی است/ حمله دروازه بان پرسپولیس به رکورد استقلالی ها – پرسپولیس نیوز

علیرضا بیرانوند در رده دوم بیشترین کلین شیت تیم های ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. علیرضا بیرانوند در شرایطی موفق شد در دیدار حساس پرسپولیس مقابل نصر دروازه خود را نزدیک نگه دارد که تیم حریف در 19 بازی قبلی خود در تمامی رقابت ها موفق به گلزنی شده بود. این کلین […]

علیرضا بیرانوند در رده دوم بیشترین کلین شیت تیم های ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند در شرایطی موفق شد در دیدار حساس پرسپولیس مقابل نصر دروازه خود را نزدیک نگه دارد که تیم حریف در 19 بازی قبلی خود در تمامی رقابت ها موفق به گلزنی شده بود. این کلین شیت هجدهمین کلین شیت بیرانوند در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا بود و با این آمار وی با بیشترین کلین شیت در بین تیم های ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا در رده دوم قرار گرفت.

اول تیم ملی بعد لیگ و آسیا

علیرضا بیرانوند می تواند به عنوان یک دروازه بان مهم نام خود را در تاریخ فوتبال ایران بنویسد و برای این کار باید از آمار مهدی رحمتی پیشی بگیرد. رحمتی تا چندی پیش رکورددار کلین شیت در تیم ملی (مشترک با احمدرضا عابدزاده)، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود. بیرانوند در دیدارهای ملی سرانجام توانست رحمتی را پشت سر بگذارد و رکورددار کلین شیت در تاریخ تیم ملی شود.

مهدی رحمتی در لیگ برتر در چند فصل 191 کلین شیت کرده است. علیرضا بیرانوند، دروازه بان 31 ساله پرسپولیس با 109 کلین شیت، پس از رحمتی و حامد لک در رتبه سوم بیشترین کلین شیت در تاریخ لیگ برتر قرار دارد.

رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا 21 بار کلین شیت کرد و بیرانوند با 3 کلین شیت می تواند به این رکورد برسد. اگر پرسپولیس در این فصل بتواند به مراحل پایانی لیگ قهرمانان صعود کند، این دروازه بان هم می تواند به شکستن این رکورد خوش بین باشد.

بندر و مظاهری بیرانوند را دنبال می کنند

شهاب گردان با 17 کلین شیت در رده سوم با بیشترین کلین شیت در بین تیم های ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. محمد رشید مظاهری دروازه بان این فصل نساجی با 15 کلین شیت در رده چهارم قرار دارد. این دروازه بان این فصل در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارد و می توانست آمار خود را در این فصل بهتر کند اما تنها تا هفته چهارم دروازه خود را بسته نگه داشت. حامد لک با 10 و محمدرضا اخباری با 9 کلین شیت دیگر دروازه بان های مطرح تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)