افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

در 14 سالی که ملی پوش بودم وسایل خانه کشتی را ندیده بودم – ادامه خبر خبرگزاری ایران و اخبار جهان

  • کد خبر : 140373
در 14 سالی که ملی پوش بودم وسایل خانه کشتی را ندیده بودم – ادامه خبر خبرگزاری ایران و اخبار جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، سعید عبدولی چهارشنبه شب در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره رقابت های لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور جام یادگار امام (ره) که در مجموعه ورزشی سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: این رقابت ها در حال انجام است. : خدا را شکر بازیکنان ما […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سعید عبدولی چهارشنبه شب در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره رقابت های لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور جام یادگار امام (ره) که در مجموعه ورزشی سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: این رقابت ها در حال انجام است. : خدا را شکر بازیکنان ما در این مسابقات عالی بودند اما ما تمام توان خود را نداشتیم زیرا ورزشکارانی مانند امین میرزازاده، مهدی محسن نژاد، دانیال سهرابی، امین کاویانی نژاد و چند نفر دیگر مبارزه نکردند و با همه اینها نتیجه خوبی کسب شد. . به دست آمده.

مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی گروه ملی فولاد ایران گفت: ورزشکاران ما گاهی از نظر اعتماد به نفس با مشکل مواجه می شوند اما از آنجایی که مسابقات در خوزستان برگزار شد و مردم با شور و اشتیاق در این مسابقات حضور داشتند که تشویق و ترغیب شدند و باعث شد تا آنها احساس اعتماد کنند. ، نفس لازم را کشیدند و کشتی که باید می بردند آماده بود.

تمرین بیش از حد خاکستر وی گفت: انشالله فقط سعی می کنم در شهرستان یا تیم ملی فعالیت کنم و در مراحل دیگر مانند لیگ شرکت نکنم.

مدیر فنی تیم کشتی فرنگی گروه ملی فولاد ایران گفت: با رئیس فدراسیون کشتی مشکلی ندارم، او فردی بزرگ و از پیشکسوتان ما است که برای کشتی زحمت می کشد. او دلسوزانه از ورزشکاران حمایت مالی می کند و بابت آن پاداش می گیرند و تجهیزات خوبی نیز در اختیار آنها قرار داده است.

عبدولی ادامه داد: چند روز پیش که به خانه کشتی رفتم وسایل و امکاناتی را دیدم که در 14 سالی که ملی پوش بودم ندیده بودم.

وی گفت: زبان، دست و پایم روی تشک کشتی است که خوب است، اما اگر زبانم تیز است و خوب حرکت نمی کند، مردم نباید از ما انتقاد کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.