افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

هنوز سهمیه کامل المپیک در کشتی آزاد و فرنگی را نگرفته ایم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 140247
هنوز سهمیه کامل المپیک در کشتی آزاد و فرنگی را نگرفته ایم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حمید یاری چهارشنبه شب در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات لیگ دسته یک کشتی فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) که در مجموعه ورزشی آب خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: و سازمان برق. مسابقه فرنگی با حضور 6 تیم برگزار شد. رئیس سازمان لیگ کشتی کشور […]

به گزارش خبرنگار مهر، حمید یاری چهارشنبه شب در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات لیگ دسته یک کشتی فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) که در مجموعه ورزشی آب خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: و سازمان برق. مسابقه فرنگی با حضور 6 تیم برگزار شد.

رئیس سازمان لیگ کشتی کشور گفت: گروه ملی صنعتی فولاد ایران اکثر قهرمانان ملی این رشته را به خدمت گرفته است و هم اکنون 6 نفر از ملی پوشان کشور در استخدام این شرکت هستند اما طبق قانون تنها سه نفر می توان از تیم ملی در مسابقات استفاده کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه گروه ملی صنعتی فولاد ایران برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرد، می توان گفت مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود.

رئیس سازمان لیگ کشتی کشور درباره استقبال خوزستانی ها گفت: استقبال مثل همیشه با حضور مردم دوستدار خوزستان عالی بود و از هیئت کشتی خوزستان، اداره ورزش و جوانان استان و شرکت گروه ملی که میزبان این مسابقات بود.»

یاری گفت: انشاالله واکنش ها از این مسابقات که در خوزستان برگزار می شود مثبت باشد. خط برگرد و نوجوانان خوب این استان می توانند به عنوان بزرگان و قهرمانان این استان در رشته رشته فعالیت کنند.

وی درباره مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد گفت: وزن کشی این رقابت ها پنجشنبه شب در سالن شهدای هفتم تیر تهران انجام می شود و بازی ها از روز جمعه با برنامه ای مشابه فرنگی آغاز می شود. مسابقات.

رئیس سازمان لیگ کشتی کشور افزود: دیدارهای مقدماتی و نیمه نهایی لیگ دسته یک کشتی فرنگی باشگاه های کشور صبح روز جمعه از ساعت 9 الی 12 برگزار می شود و مسابقات مقدماتی و فینال نیز برگزار می شود. بعدازظهر همان روز برگزار می شود.

یاری در خصوص رقابت های باشگاهی جهان گفت: امسال شرایط ویژه ای داریم، چون دو مقام کشتی و سه مقام در کشتی کسب نکردیم، کشتی گیران ما باید در اختیار تیم ملی باشند. مسابقات انتخابی نیز از آذرماه آغاز می شود که با تیم های هر دو رشته دیدار می کنیم و بررسی های لازم را انجام می دهیم و در صورت امکان امسال نیز انجام می دهیم.

وی افزود: برای کسب بهترین نتایج کشتی فرنگی در بازی های المپیک 2024 پاریس همه باید در اختیار تیم ملی باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.