افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

امیر عبداللهیان با روسای برخی نهادهای بین المللی رایزنی کرد

  • کد خبر : 140225
امیر عبداللهیان با روسای برخی نهادهای بین المللی رایزنی کرد

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در نامه ای خطاب به کائو کیم هورن دبیرکل اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در هفته های اخیر از جمله شهادت بیش از 15 هزار فلسطینی . تخریب زیرساخت‌های حیاتی و اماکن عمومی، استفاده از سلاح‌های ممنوعه و تهدید به استفاده از […]

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در نامه ای خطاب به کائو کیم هورن دبیرکل اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در هفته های اخیر از جمله شهادت بیش از 15 هزار فلسطینی . تخریب زیرساخت‌های حیاتی و اماکن عمومی، استفاده از سلاح‌های ممنوعه و تهدید به استفاده از سلاح هسته‌ای علیه مردم غزه، بر مسئولیت نهادهای بین‌المللی تاکید کرد که اجازه ندهند رژیم اشغالگر بدون مجازات بماند.

وی در نامه‌ای خطاب به فلیکس پلاسنسیا، دبیرکل اتحادیه بولیواری ملل آمریکای ما، از مواضع این سازمان منطقه‌ای در اتخاذ مواضع روشن در چارچوب توقف کشتار غزه و ضرورت تمجید کرد. احترام به قوانین حقوق بین الملل و حقوق بشردوستانه بین المللی.

در این نامه با اشاره به انفعال برخی نهادهای بین المللی و مصونیت رژیم اشغالگر که زمینه ساز تداوم جنایات این رژیم در هفته های اخیر شده است، از دبیرکل اتحادیه آلبا خواسته شده است تا موثرتر عمل کند. اقداماتی برای توقف جنایات علیه بشریت رژیم صهیونیستی و کاهش درد و رنج مردم بی خانمان فلسطین انجام خواهد شد.

وزیر امور خارجه در نامه ای خطاب به تاسماگمباتوف ایمانگالی نورگلیویچ، دبیرکل سازمان پیمان امنیت جمعی، به جنایات چندین دهه رژیم صهیونیستی در زمینه نقض آشکار حق تعیین آزادی فلسطینیان پرداخت. هفته شمارش شد

در این نامه از دبیرکل سازمان پیمان امنیت جمعی خواسته شده است تا اقدامات مؤثرتری برای توقف دائمی حملات رژیم اشغالگر به نوار غزه، رفع کامل محاصره و پایان دادن به اشغالگری انجام دهد.

امیر عبداللهیان در نامه‌ای خطاب به موسی فکی، رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا، مواضع وی را با محکوم کردن بمباران بیمارستان المؤمدانی توسط رژیم صهیونیستی و درخواست توقف حملات و ارائه کمک‌های بشردوستانه به مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

وزیر امور خارجه با قدردانی از مواضع رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا در حمایت از فلسطین، خواستار اقدامات موثرتر در این راستا شد.

در این نامه همچنین با اشاره به وظایف سازمان‌های بین‌المللی در پیشگیری از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، از رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا خواسته شد اقدامات مؤثرتری برای توقف دائمی حملات رژیم اشغالگر علیه نوار غزه انجام دهد. . با توجه به بهبود شرایط غزه، محاصره را به طور کامل رفع و به اشغال پایان داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.