افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

۷۶ جنگنده نسل پنجم روسی در راه!/ عکس

  • کد خبر : 140154
۷۶ جنگنده نسل پنجم روسی در راه!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارخانه هوانوردی گاگارین در Komsomolsk-on-Amur که بخشی از شرکت هواپیمایی متحد Rostec (UAC) است، اخیراً دسته ای از نسل چهارم جنگنده های چند منظوره سوخو-35S را به روسیه تحویل داده است. این گزارش خاطرنشان می کند که این دسته از سوخو-35 اس پایان برنامه تحویل هواپیما در سال جاری است. مدیر […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارخانه هوانوردی گاگارین در Komsomolsk-on-Amur که بخشی از شرکت هواپیمایی متحد Rostec (UAC) است، اخیراً دسته ای از نسل چهارم جنگنده های چند منظوره سوخو-35S را به روسیه تحویل داده است. این گزارش خاطرنشان می کند که این دسته از سوخو-35 اس پایان برنامه تحویل هواپیما در سال جاری است. مدیر کل UAC تأیید کرد که شرکت‌های او با جدیت برنامه تحویل را رعایت می‌کنند.

این امر تامین سیستم های هوانوردی مدرن برای نیروهای هوافضای روسیه را تضمین می کند. در بیانیه مطبوعاتی تاکید شده است که هواپیمای سوخو-35 اس آزمایش‌های کامل زمینی و پروازی را در حالت‌های مختلف عملیاتی پشت سر گذاشت و با موفقیت از فرودگاه به مکان‌های خدماتی تعیین‌شده خود منتقل شد. معاون اول مدیر کل روستک همچنین در مورد ویژگی های متمایز این هواپیما از جمله تسلیحات هدایت شونده هوا به هوا و هوا به هوا بسیار موثر و اقدامات متقابل الکترونیکی و سیستم دفاعی پیشرفته صحبت کرد.

در سپتامبر 2023، مجتمع نظامی-صنعتی روسیه اعلام کرد که یک هواپیمای جنگنده جدید سوخو-57 فلون را به نیروهای هوافضای روسیه تحویل داده است. بر اساس برنامه تسلیحاتی فعلی دولت، انتظار می رود که نیروهای هوافضای روسیه تا سال 2027 در مجموع 76 فروند هواپیمای سوخو-57 خریداری کنند. روسیه که به عنوان یک جنگنده چندمنظوره نسل پنجم توصیف می شود، سوخوی سو-57 دو موتوره را به عنوان رقیبی به روسیه پیشنهاد می کند. لاکهید مارتین F-35 مورد استفاده ایالات متحده و متحدانش در اروپا و آسیا.

علیرغم فاش نشدن تعداد دقیق سوخو-57 در آخرین قسمت، با توجه به تحریم های اقتصادی اعمال شده بر روسیه توسط قدرت های غربی، این یک دستاورد قابل توجه است. این تحریم ها دسترسی صنعت هوافضای روسیه به قطعات پیشرفته و تامین مالی غرب را محدود کرده است.

به موازات، UAC در حال کار بر روی نمونه اولیه سوخو-75 Checkmate است که اولین پرواز آن در ابتدا برای سال 2023 برنامه ریزی شده بود، اما متعاقباً تا سال 2024 بازنگری شد. با این حال، ممکن است به دلیل تلفات قابل توجه هواپیمای فعلی تاخیرهایی در این برنامه وجود داشته باشد. نیروی هوایی روسیه و تاثیر تحریم های اقتصادی.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.